پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۰۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
یک ثروتمند آمریکایی که به زندگی پس از مرگ اعتقاد دارد اعلام کرد به سه نفر از کسانی که بتوانند به طور علمی این مساله را به اثبات برسانند مجموعاً یک میلیون دلار جایزه خواهد داد.
شعار سال: یک ثروتمند آمریکایی که به زندگی پس از مرگ اعتقاد دارد اعلام کرد به سه نفر از کسانی که بتوانند به طور علمی این مساله را به اثبات برسانند مجموعاً یک میلیون دلار جایزه خواهد داد.

به نقل از نیویورک تایمز، رابرت بیگلو ثروتمند مشهور و یکی از قطب‌های ساختمان‌سازی در لاس‌وگاس اعلام کرد به سه نفر که بتوانند به پرسش «آیا زندگی پس از مرگ وجود دارد؟» پاسخ بدهند یک میلیون دلار جایزه می‌دهد.

این ثروتمند ۷۶ساله که شیفته موجودات فضایی است اخیراً موسسه پژوهش‌های آگاهی را برای تحقیق در رابطه با زندگی پس از مرگ تاسیس کرده است.

او به دنبال آن است که بداند آیا آگاهی بشری بعد از مرگ جسمی هم باقی می‌ماند یا خیر. بیگلو به دانشمندان و پزشکان متخصص اعصاب و نیز روانشناسان تا اول آگوست ۲۰۲۱ مهلت داد بهترین دلیل برای بقای این آگاهی بعد از مرگ جسمی را در قالب یک مقاله‌ ۲۵ هزار کلمه‌ای ارائه کنند.

یک گروه از داوران متخصص مقالات برنده را روز اول نوامبر اعلام می‌کنند و به ترتیب به مقالات اول تا سوم ۵۰۰، ۳۰۰ و ۱۵۰ هزار دلار جایزه داده می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار: 7 اسفند 1399، کد خبر: 4959563،  www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
0
0
خیلی از اندیشمند های دینی حوزوی ما در سن کمتر از 20 سال میتونن این سوال رو حل کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین