پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۵۹۵
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
سردار سپهر گفت: می‌خواهیم در سال ۱۴۰۰ اشتغال را به برنامه‌های خود اضافه کنیم یعنی سرباز را پس از انقضای خدمت سربازی رها نکنیم بلکه تسهیلاتی ارائه دهیم تا جوان پس از پایان خدمت بتواند از آن استفاده کند.
شعار سال: سردار سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در هفتاد و هفتمین جلسه ستاد سامان دهی امور جوانان گفت: یکی از مهم‌ترین تکالیفی که برعهده تمدن ها، حاکمیت‌ها و دولت هاست تقویت جوانان و نقش دادن به آن‌ها در تعالی تمدن کشور است.

او افزود: یکی از بهترین مراکزی که می‌توان تربیت جوانان را تکمیل کرد مدارس و دانشگاه هاست، اما واقعیت این است که این مراکز تربیت جامعی را فراهم نمی‌کنند و خلا‌های زیادی در این زمینه وجود دارد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: یکی از نهاد‌هایی که می‌تواند به مدارس کمک کند نیرو‌های مسلح است، چون بیش از ۸۰ درصد جوانان به خدمت سربازی می‌آیند و درصد باقی با معاف می‌شوند یا کفیل خانواده خود، اما در هرصورت همین ۸۰ درصد عدد قابل توجهی است.

او ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان باید در نیرو‌های مسلح اردو بزند و ما نیز ساز و کار‌های قوی را فراهم می‌کنیم تا قادر شویم در زمینه ایجاد تربیت تعالی، فراگیری مهارت‌های مختلف زندگی و همچینین نقش دادن به جوان و اشتغال زایی برای آنان کار کنیم.

سردار سپهر گفت: نشاط و امید یک ضرورت حیاتی برای جوانان است و ما در نیرو‌های مسلح تصمیم داریم مهارت‌های لازم را به جوانان آموزش دهیم برای نمونه در سال ۱۴۰۰ می‌خواهیم اشتغال را هم اضافه کنیم یعنی سرباز را پس از انقضای خدمت سربازی رها نکنیم بلکه تسهیلاتی ارائه دهیم تا جوان پس از پایان خدمت بتواند از آن استفاده کند.

او تاکید کرد: ۲ هزار میلیارد تومان از مجلس شورای اسلامی برای تسهیلات سرباز منقضی خدمت گرفتیم تا این حمایت‌ها را انجام دهیم و سربازمان را که دوسال تمام در اختیار ماست رها نکنیم.

ریس ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: پیشنهاد من این است چند نهاد مانند وزارت رفاه، جهاد دانشگاهی، وزارت ورزش و باقی دستگاه‌هایی که فعالیت آنان مرتبط با جوانان است گرد هم بیاییم و برای برنامه هفتم کشور برنامه ریزی کنیم تا جوانان به خدمت سربازی به عنوان منزلت نگاه کنند و دوسالی که شبانه روز در خدمت ما هستند در معرض تربیت و تعالی قرار گیرند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 10 اسفند 1399، کد خبر: 4959563،  www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین