پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۸۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۸
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران باید در خط مقدم پیشرفت و علم و دانش در جهان باشد که در این ارتباط بسیج همه استعداد‌های جوان کشور را بکار خواهد گرفت.

شعار سال: سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه اولین رویداد تا ثریا که در تالار 13 آبان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این دوران که ما شاهد پیشرفت های سریع در حوزه علم و دانش در دنیا هستیم، هدف اصلی ما آن است که بسیجیان پرچمدار و پیشگام این مهم در کشورمان باشند و بتوانند همه استعدادهای جوانان را برای پیشرفت در رشد علم و فناوری بسیج کنند.

وی افزود: ما خواهان آن هستیم که کشورمان از لحاظ پیشرفت و علم و دانش در رده کشورهای پیشرفته جهان قرار گیرد و ایران در خط مقدم این حوزه در دنیا باشد. 

سردار سلامی همچنین با اشاره به حضور ایده های نوین در این رویداد گفت: امیدواریم که دستاوردهایی که در این نمایشگاه ارائه می شود بتوانند تجاری شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۹۹، کد خبر:  ۱۴۹۳۳۰۲، www.khabaronline.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
در خط مقدم بودن كافي نيست چون بهره هوشي جوانان مارو غربي ها مي برن مهم خروجي هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین