پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۳۲۰۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان برای حضور در کلاس‌های عملی می‌توانند از واحد‌های محل سکونت خود اقدام کنند.

شعار سال: احمد حیدری درباره برگزاری کلاس‌های مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: کلاس‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سه سامانه دان، وادانا و واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی شده که یک میلیون و ۱۷۰ هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بتوانند از کلاس‌های مجازی دانشگاه استفاده کنند.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا دانشجویان بتوانند در طول ۱۶ هفته آموزش‌های لازم را دریافت کنند. کلاس‌های مجازی در ایام تعطیلات نوروز برگزار نمی‌شود و دانشجویان و اساتید در این ایام تعطیل هستند.

حیدری درباره برگزاری کلاس‌های عملی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کلاس‌های عملی نیز مانند نیمسال گذشته تحصیلی برگزار می‌شود. در برگزاری این کلاس‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار مورد تأکید است. دانشجویان در گروه‌های ۵ تا ۷ نفره در آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها حاضر می‌شوند و آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: حضور در کلاس‌های عملی حق هر یک از دانشجویان است چراکه دانشجویان باید بتوانند آموزش‌های تخصصی آزمایشگاهی براساس رشته‌های خود دریافت کنند.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: دانشجویان برای حضور در کلاس‌های عملی می‌توانند از واحدهای محل سکونت خود اقدام کنند. البته باید هماهنگی لازم با واحدهای مبدأ و مقصد صورت گیرد. دانشجویان رشته پرستاری نیز می‌توانند واحدهای درسی کارورزی را در شهرهای محل سکونت خود بگذرانند اما باید ضوابط را رعایت کنند.

شعار سال، با اندکیتلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۹۹، کد خبر: ۵۶۹۴۰۸، www.ana.press.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
0
كلاس هاي عملي در ايران واقعا بايد يه فكري براشون بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین