پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۳۲۱۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد هوشمند سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: در سال ۱۳۹۹ در راستای هوشمند سازی اقتصاد کشور ۲۵ پروژه کلان در دولت تدبیر و امید طراحی و اجرا شده است.
شعار سال: «علی عبدالهی» در نشست خبری ارایه عملکرد، برنامه‌ها و پروژه‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی در حوزه فناوری اطلاعات " در سازمان امور مالیاتی کشور، افزود: فهرست ۵۰ پروژه در این سند برای سال ۱۳۹۹ تعیین شد در میان این پروژه‌ها ۳۳پروژه به عنوان پروژه‌های راهبردی شناسایی و از این ۳۳ پروژه نیز ۲۵ مورد به بهره برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر پروژه‌های فوق، پروژه پنجره واحد خدمات مالیاتی فردا رونمایی خواهد شد و پروژه پنجره واحد فرصت‌های سرمایه گذاری خارجی اوایل سال جدید به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد هوشمند با بیان اینکه وزارت اقتصاد همچنین در راستای هوشمندسازی اقتصاد، خزانه داری الکترونیک را تکمیل کرد، ادامه داد: از دستاورد‌های این پروژه این است که حساب‌های بانک‌های دولتی کاملا به بانک مرکزی منتقل شد. با این کار ۲۲۰ هزار فقره حساب دولتی کاهش یافت.

وی در ادامه اظهار داشت: استقرار کامل درخواست وجه الکترونیکی در سطح دستگاه‌های اجرایی در کل ستاد و در سطح استان‌ها عملیاتی شد. امروز می‌توانیم ادعا کنیم که حقق و دستمزد حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر کارکنان دولت به صورت آنی پرداخت می‌شود.

عبدالهی افزود: همچنین، سفته الکترونیکی در فرایند اعطای تسهیلات کرونایی به کار گرفته شد و بیش از ۶۵هزار قرارداد اعطای تسهیلات مبتنی بر سفته الکترونیکی در تسهیلات کرونایی با استفاده از موبایل بانک انجام شد.
 
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد هوشمند ضمن تاکید بر اهمیت آی تی در کسب و کار‌ها و در کل اقتصاد کشور گفت: توسعه اقتصاد هوشمند در دستور کار وزیر اقتصاد قرار داشته و بر همین اساس در سال گذشته "سند نقشه راه گذار به اقتصاد هوشمند" تهیه و در فرایند عملیاتی قرار گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار ۱۹ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۲۵۷۹۱۲، www.irna.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
0
از این پروژه های کلان اقتصادی به تن ما ایرانی ها زیاد خورده که هیچ کدوم هم به نتیجه مطلوب نرسیده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین