پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۱۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷
شنیده‌ها حاکی از آن است که بحث سفر پاپ به ایران دو سال پیش مطرح شده و مفصلاً در مجامعی که مسؤول تصمیم‌گیری بودند، در این باره گفتگو شده است، اما نهایتا صلاح دیده نشد. مانع اصلی، مسائل سیاسی مانند این بوده که ترامپ از حضور پاپ استفاده سیاسی کند.
شعار سال: شنیده‌ها حاکی از آن است که اگر ملاحظات سیاسی ایران اجازه دهد، پاپ مایل به سفر به ایران است. این بحث دو سال پیش مطرح شده و مفصلاً در مجامعی که مسؤول تصمیم‌گیری بودند، در این باره گفتگو شده است، اما نهایتا صلاح دیده نشد؛ وگرنه زمینه‌های سفر ایشان به ایران وجود دارد.
 
مانع اصلی، مسائل سیاسی مانند این بوده که ترامپ از حضور پاپ استفاده سیاسی کند و او را به عنوان واسطه بفرستد و یا پاپ درخواست‌هایی را مطرح کند که بنا نیست، رهبر انقلاب به آن جواب مثبت بدهند.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۳۶۳۸، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
به نظرم بايد اتحاد بين اديان رو هرچي زودتر و بهتر ايجاد كنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین