پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۴۱۵
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
معاون وزیر و سخنگوی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بنا به دستور وزیر جهاد کشاورزی، اتحادیه‌ها و تعاونی‌های سازمان تعاون روستایی نسبت به عرضه و توزیع کالا در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ورود جدی خواهند کرد.
شعار سال: محمدمهدی برومندی معاون وزیر و سخنگوی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه براساس مستندات تایید شده آماری، در هیچ محصول کشاورزی از جمله گوشت و مرغ و میو‌ها کمبودی وجود ندارد، گفت: به اندازه کافی و مازاد بر نیاز کشور کالا در انبار‌ها و سردخانه‌های کشور موجود است.

وی افزود: افزایش قیمت این محصولات ناشی از کمبود عرضه نیست و این افزایش قیمت به دلیل وجود واسطه‌ها و مطالبه سودخواهی بیش از سهم خدماتی آن‌ها در بازار است.

برومندی با تاکید بر اینکه با وجود دلال ها، شبکه توزیع کالا از کارایی لازم برخوردار نیست، یادآور شد: در این رابطه وزارت جهاد کشاورزی در راستای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار کالا اعلام آمادگی می‌کند تا در جهت همکاری و کمک به همکاران مسئول در وزارت صمت همکاری کند.

وی تصریح کرد: همکاری و کمک به همکاران مسئول در وزارت صمت از جمله حضور اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی از جمله مرغ، گوشت و میوه‌ها برای تامین نیاز شب عید مردم عزیز کشورمان با قیمت مناسب نهایت تلاش و ظرفیت خود را به کار گیرد.

برومندی در پایان یادآور شد: به همین دلیل و بنا به دستور وزیر جهاد کشاورزی، اتحادیه‌ها و تعاونی‌های سازمان تعاون روستایی نسبت به عرضه و توزیع کالا در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ورود جدی خواهند کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایانا، تاریخ انتشار ۱۹ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۱۵۷۰، www.iana.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین