پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۳۳۴۹۳
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان این که بیشتر دانشگاه‌ها بیش از ۹۰ درصد بودجه جاری خود را دریافت کرده اند، گفت: امیدواریم طی این چند روز باقی مانده از سال، شاهد اتفاقات خوب بودجه‌ای باشیم.
شعار سال: دکتر منصور غلامی ضمن بیان این مطلب به آخرین وضعیت تخصیص بودجه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی اشاره کرد و گفت: هنوز امیدواریم تخصیص بودجه دانشگاه‌ها به طور کامل صورت بگیرد. زیرا ممکن است در این چند روز باقی مانده به پایان سال شاهد اتفاقات خوبی در زمینه تخصیص بودجه جاری از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: وضعیت تخصیص بودجه جاری به دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی در سال جاری متفاوت است بیشتر دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی تا ۹۰ درصد بودجه خود را دریافت کرده اند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص وضعیت بودجه ۱۴۰۰ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی نیز گفت: علی رغم رشد بودجه‌ای که داشتیم. اما، چون بیشتر بودجه ما صرف پرداخت حقوق می‌شود و همچنین با توجه به اینکه ما سال آینده افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارمندان و هیات علمی را خواهیم داشت، امیدواریم بتوانیم سال آینده امورات خود را بگذرانیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار ۲۷ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۱۲۲۶۲۰۳۵۹، www.isna.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین