پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۴۰۵۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
رئیس دانشگاه الزهرا (س) گفت: بودجه‌هایی که برای دانشگاه‌ها مصوب شده پاسخگوی نیاز دانشگاه نیست. ملانظری: بودجه‌های مصوب پاسخگوی نیاز دانشگاه‌ها نیست

شعار سال:ملانظری، رئیس دانشگاه الزهرا (س) ، با اشاره به وضعیت اختصاص بودجه در سال جدید گفت: در سال جاری ۴۲ درصد به بودجه دانشگاه الزهرا (س) اضافه شده که به ظاهر شاید عدد بزرگی باشد، اما پاسخگوی نیاز دانشگاه نیست.
 
وی افزود: بحث افزایش وحشتناک قیمت‌ها و اینکه اگر شرایط به حالت عادی بازگردد و دانشجویان بخواهند به دانشگاه برگردند این بودجه در نظر گرفته شده نمی‌تواند جبران هزینه‌ها را داشته باشد؛ چرا که علاوه بر تورم افزایش شدید حقوق‌ها را داشتیم که بیشتر بودجه دانشگاه در این زمینه هزینه می‌شود.
 
ملانظری اضافه کرد: اگر بحث خدمت حضوری به دانشجویان را داشته باشیم باید بودجه مدیریت به درستی هزینه شود که دچار مشکل اساسی نشویم.
 
رئیس دانشگاه الزهرا (س) با اشاره به بدهی‌های این دانشگاه درسال‌های گذشته به دلیل کسری بودجه گفت: بدهی‌هایی برای پرداخت حق التدریس‌ها از سال ۹۸ باقی مانده و همچنین بدهی‌هایی در زمینه پیمانکاری‌های دانشگاه است که نتوانستیم پرداخت کنیم. برخی حمایت‌های پژوهشی و گرند‌هایی که باید به اساتید پرداخت می‌شد هنوز محقق نشده است، همه این مشکل در صورتی است که تمام درآمد‌های اختصاصی دانشگاه سال قبل به حوزه هزینه‌ها اختصاص داده شد و عمده این درآمد‌ها صرف پرداخت حقوق اساتید و حق التدریس‌ها بود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  دانشجو، تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1400، کدخبر:929412 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
دانشگاه هاي تهران كه اين همه در زمينه مقام اوري در سطوح بالايي هستن هم نميتونن با اين بودجه ها كاري كنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین