پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۶۳۱
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
گروه صنعتی ایران‌خودرو به عنوان حامی و شتاب‌دهنده، از پلتفرم خدمات خودرویی «بِسپُر» رونمایی کرد.
شعار سال: گروه صنعتی ایران‌ خودرو که برای خدمت‌رسانی بهینه به هم‌وطنان و ارایه خدمات استاندارد و باکیفیت، برنامه‌ها و طرح‌های نوینی را اجرا می‌کند، در تازه‌ترین اقدام خود به عنوان حامی و پشتیبان، از پلتفرم استارت‌آپی با نام «بسپر» که به منظور ارایه خدمات جامع خودرویی طراحی شده، رونمایی کرد.

علاوه بر ایران‌خودرو، خودروسازان داخلی و همچنین شرکت‌های بیمه‌ای در این پلتفرم گرد هم آمده‌اند تا خدماتی یک‌پارچه و متمرکز را به هم‌وطنان ارایه کنند.

این اپلیکیشن، مجموعه‌ای از نیازمندی‌های دارندگان خودرو، مانند استفاده از خدمات بیمه‌ای، درخواست هم‌زمان حمل به تعمیرگاه و دریافت کارشناسی سیار به هنگام تصادف در محل است. همچنین از طریق این سامانه، تمامی مراحل پذیرش خودرو در نمایندگی پس از حمل، انجام تعمیرات و ترخیص خودرو بر روی گوشی مالک قابل ردیابی است.

علاوه بر موارد فوق، این برنامه، دربرگیرنده تمام نیازهای هموطنان در هنگام رانندگی و موارد مربوط به آن مثل درخواست خدمات در محل برای ﺗﻌﻮﯾﺾ روﻏﻦ و اﻧﻮاع ﻓﯿﻠﺘﺮ و ﺷﻤﻊ، درخواست انتقال به نمایندگی‌های مجاز خودروسازان و سایر تعمیرگاه‌هاست. همچنین امکان استفاده از سامانه مسیریاب، درخواست انتقال سرنشینان خودرو با اسنپ و اﺳﺘﻌﻼم و ﭘﺮداﺧﺖ ﻋﻮارض، ﺧﻼﻓﯽ ﺧﻮدرو و ﻃﺮح ﺗﺮاﻓﯿﮏ نیز از طریق این اپلیکیشن فراهم شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی قطعه نیوز، تاریخ انتشار: 27 اسفند 1399، کد خبر: 4959563،  www.ghatenews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین