پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۷۵۲
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: نماز جمعه آخرین هفته امسال نیز مانند ۹ هفته متوالی گذشته در تمامی ۵۳ پایگاه اقامه نماز جمعه این استان برگزار خواهد شد.

شعار سال: حجت‌الاسلام محمدحسین ایزدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۲۶ دی ماه امسال و بهبود شرایط کرونایی، نماز جمعه در تمامی پایگاههای استان اقامه می‌شود. پیش از آن در ۱۹ دی ماه در ۵۰ پایگاه، ۱۲ دی ماه در ۴۶ پایگاه و پنجم دی در ۲۲ پایگاه استان خراسان رضوی برگزار شده بود.

وی ادامه داد: فردا نیز در مشهد آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با کمترین زمان ممکن همراه با تب‌ سنجی عمومی در مبادی ورودی محل برپایی آن، رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی بین نمازگزاران و صفوف آنها برگزار می‌شود.

در پی شیوع ویروس کرونا نماز جمعه از روز نهم اسفند ماه پارسال به مدت سه ماه در تمامی ۵۳ پایگاه خراسان رضوی تعطیل شد.

برپایی نماز جمعه در پی مهار نسبی ویروس کرونا و روند بهبود شرایط از ۱۷ اردیبهشت ماه امسال به تدریج در نقاط مختلف خراسان رضوی از سر گرفته شد و در این مدت به تناسب شرایط گاهی به صورت موقت لغو و بار دیگر اقامه شده است.
 
بر اساس آخرین آمار رسمی تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۱ هزار و ۴۹۲ نفر و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۷۷۱ هزار و ۱۱۵ نفر رسیده است.
 
همچنین تاکنون یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایرنا، تاریخ انتشار:  28 اسفند  1399  ، کدخبر: 84269494، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین