پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۳۵۴۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱
معاملات امروز بازار سهام با افزایش عرضه‌ها به ویژه در بزرگان و سرخ‌پوشی دو نماگر کل و هموزن بورسی پایان یافت. بر این اساس شاخص کل بورس سومین منفی متوالی خود را با افت ۰.۶۶ درصدی (۸۶۵۰ واحدی) در حالی ثبت کرد که این نماگر مجددا به زیر مرز ۱.۳ میلیون واحد کشانده شد. در این بین سه نماد «فملی»، «فولاد» و «شستا» با اثر گذاری حدود ۳ هزار واحدی، بیشترین سهم را در افت شاخص کل داشتند.

شعار سال:  معاملات امروز بازار سهام با افزایش عرضه‌ها به ویژه در بزرگان و سرخ‌پوشی دو نماگر کل و هموزن بورسی پایان یافت. بر این اساس شاخص کل بورس سومین منفی متوالی خود را با افت 0.66 درصدی (8650 واحدی) در حالی ثبت کرد که این نماگر مجددا به زیر مرز 1.3 میلیون واحد کشانده شد. در این بین سه نماد «فملی»، «فولاد» و «شستا» با اثر گذاری حدود 3 هزار واحدی، بیشترین سهم را در افت شاخص کل داشتند.

 شاخص کل هموزن اما گرچه شروع سبزی رقم زد ولی در ادامه معاملات توان مقابله با عرضه‌ها را نداشت و این نماگر بورسی نیز با افت  193 واحدی (0.04 درصدی) پایان سرخی داشت. در فرابورس اما شاخص کل روند متفاوتی در پیش گرفت و برخلاف دو شاخص بورسی سبزپوش ماند. این نماگر فرابورسی 41واحد (معادل 0.23 درصد) به جلو گام برداشت.

 به این ترتیب معاملات اولین هفته کاری سال جدید با افت یک درصدی شاخص کل پشت سر گذاشته بود. شاخص هم وزن اما در این هفته را با رشد 0.65 درصدی همراه شد. باید دید آیا در هفته آینده تعطیلات نوروزی سیاستگذاران به پایان می‌رسد تا فکری به حال دامنه نوسان و قفل شدن سهام در صف‌های سنگین فروش شود یا خیر؟

 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری عصر شهرکرد

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
0
0
فکر میکردیم با شروع سال جدید اوضاع بورس از اینی که هست کمی بهتر بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین