پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۸۶۸
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
مدیر تیم تحقیقاتی واکسن کووایران برکت درباره آخرین وضعیت تولید انبوه واکسن کووایران برکت توضیحاتی داد.
شعار سال: حسن جلیلی مدیر تیم تحقیقاتی واکسن کووایران برکت ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد: فاز تولید نیمه صنعتی واکسن کووایران برکت که با نصب تجهیزات همراه بود، با موفقیت به طور صددرصد انجام و به پایان رسید.

او با بیان اینکه تست‌های آزمایشی اولیه صورت گرفته است و تولید انبوه واکسن در این مرحله آغاز شده است، گفت: از آذر ماه سال ۹۹، تولید فاز صنعتی واکسن کووایران برکت آغاز شده است و یکی از معدود‌ترین و کم نظیر‌ترین پروژه‌های های تولید واکسن است که روزی یک درصد پیشرفت داشته است.

جلیلی افزود: درحال حاضر بیش از ۸۴ درصد پیشرفت، را در پروژه صنعتی تولید واکسن کووایران برکت را شاهد هستیم. مدیر تیم تحقیقاتی واکسن کووایران برکت تصریح کرد: تجهیزات و تأسیسات مورد نیاز تولید انبوه و صنعتی واکسن تهیه شده است و عملیات نصب برخی از تجهیزات آغاز شده است.

جلیلی با بیان اینکه پیش بینی می‌کنیم در اواخر بهار این فاز به بهره برداری برسد، گفت: این دامنه قابل تغییر خواهد بود، اما به طور کلی در اواخر بهار، ماهانه توانایی تولید بیش از ۱۰ میلیون دوز واکسن را خواهیم داشت.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۷۷۱۳۰۳۸، yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین