پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۳۷۱۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
حسینی با اشاره به عدم پذیرش دانشجو به این دانشگاه به دلیل وضعیت قرمز شهر گفت: این شرایط در حالی است که تا هفته گذشته حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد دانشجویان به دانشگاه تهران برگشته بودند و حدود هزار نفر ساکن در خوابگاه‌ها داشتیم
شعار سال: «حسین حسینی» درباره وضعیت کلاس‌‍‌های حضوری دانشجویان تحصیلات تکمیلی با توجه به شرایط قرمز استان تهران و بازگشت دانشجویان از شهرستان‌هایشان بیان کرد: در حال حاضر تعدادی از دانشجویان ما از شهر‌های خود بازگشته‌اند، اما برخی هم هستند که همچنان در شهرهایشان مانده‌اند و مراجعه نکردند.

وی ادامه داد: تا هفته گذشته حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد دانشجویان به دانشگاه تهران برگشته بودند و حدود هزار نفر ساکن در خوابگاه‌ها داشتیم، اما با توجه به شرایطی که پیش آمده بحث رفت و آمد‌ها و ورود به دانشگاه با چالش رو به رو شده و معاونت دانشجویی دانشگاه قطعا بیانیه یا اطلاعیه‌ای در این زمینه صادر خواهد کرد.

معاون آموزشی دانشگاه تهران درباره عدم پذیرش دانشجو با توجه به شرایط قرمز تهران افزود: تا اطلاع ثانوی با وضعیتی که برای استان تهران به وجود آمده، تا مدتی شرایط پذیرش در درون دانشگاه را نداریم و باید منتظر فرصتی باشیم که وضع مناسب‌تر شود.

حسینی در خصوص اینکه قرار بود جمع بیشتری از دانشجویان پذیرش شوند، توضیح داد: ما برنامه ریزی کرده بودیم، در نیم سال جاری جمع بزرگ‌تری از دانشجویان را به صورت حضوری برای دروس عملی پذیرش کنیم، اما با شرایطی که اکنون پیش آمده این برنامه‌ریزی به آینده موکول می‌شود.

وی با اشاره به جبران آموزش دروس عملی در ترم تابستان گفت: ترم دوم از نظر ارائه دروس عملی زمانش موسع‌تر است و با توجه به اینکه ما بازه زمانی تابستان را داریم که فرصت مناسبی است، می‌توان درس‌ها ناتمام اعلام کرد و برگزاری آن‌ها را در تابستان ادامه داد. با وضع موجود پذیرش دانشجو در دانشگاه متوقف شده است.

حسینی درباره رویه ارائه پایان نامه‌ها و رساله‌های دکتری در این بازه زمانی بیان کرد: برای حوزه‌های علوم انسانی ملاحظاتی وجود دارد، ولی در حوزه علوم تجربی ملاحظات ما جدی‌تر است. ضمن اینکه حضور دانشجو در آزمایشگاه و تمام وقت بودنشان مساله مهمی است.

معاون آموزشی دانشگاه تهران در پایان اظهار داشت: دانشگاه‌ها تلاش کردند، بخشی از این مشکلات را با همه محدودیت‌هایی که وجود دارد به صورت فشرده با حضور دانشجویان حل و فصل کند و شرایطی فراهم شود تا با رعایت پروتکل‌ها و موازین بهداشتی دانشجویان بتوانند از امکانات استفاده کنند. اما در حال حاضر این وضعیت به دلیل شرایط موجود است و قطعا تاثیر منفی خود را خواهد داشت، اما امیدواریم که این زمان خیلی طولانی نشود.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۶۰۱۵۲، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
0
همون بهتر اونایی که رفتن و خوندن چی کار کردن عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد ماجرای همینه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین