پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۴۵۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
انتخابات ۱۳۹۳ و مشهور شدن کارگر میوه فروش اردبیلی (میرزا آقا پیرد موسی) را یادتان هست؟ مانور تبلیغاتی روحانی روی ایشان و دادن جایزه به او را چه؟ حال به چهره این مرد نگاه کن جناب رئیس جمهور، خوب هم نگاه کن. مدعی است که سال هاست گوشت نخورده است. بی تدبیری چه بر سر امید ما ایرانیان آورد؟

شعار سال:می گوید زندگی خوب است . با کم و زیادش می گذرد. به آرزوهایمان نمی رسیم. چیزی که می خواهیم بخوریم، نمی توانیم . ما هم دل مان می خواهد که نارنگی و موز و میوه بخوریم و ....  . خوب نگاه کن جناب رئیس جمهور . حتی اگر ممکن است به آقای دکتر ربیعی بسپار در جلسه هیات دولت با پروژکتور پخش کنند. شاید ساختگی جناح راست و تخریب گران دولت شما باشد؟

زندگی را برای بچه هایش و سامان دادن به آنها دوست دارد . این همان سرمایه ای است که باید از آن بشدت بترسی جناب روحانی .  فکر می کنیم ، این نگاه، این صداقت ، این عمق آه همراه با لبخند ،قادر به کندن و به باد دادن بنیادها است.

چه بر سر نگاه بینانسلی مان آوردی؟ چه بر سر توسعه و تمدن این مملکت آوردی ؟ بحران ها را بهانه نکن جناب رئیس جمهور ، مشکل تو و امثال تو ، کار نابلدی ، رفیق گرایی و کم توجهی به شایسته سالاری در انتصاب کارگزارانت بوده و هست.

تعداد بازدید : 288

 «زندگی خوبه». این جمله‌ای بود که آقا کُنار با چهره آفتاب‌سوخته رو به دوربین می‌گفت و ادامه می‌داد: «زندگی خوبه … گاهی هست، گاهی نیست. می‌گذره بالاخره. به اون چیزایی که آرزو داریم نمی‌رسیم. چیزی می‌خوایم بخوریم نمی‌تونیم بخوریم. یعنی توانایی‌شو نداریم.» همین ویدئو اول در پیج اینستاگرامی «گرمسیر» آپلود شد و تا دیروز به ۱۲۳هزار بازدید هم رسید. پای آن هزاران کامنت ثبت شده که بخش زیادی از آن درخواست برای کمک‌رسانی به آقا کُنار بود. اسم او احمد زرنگاری و ساکن جزیره هرمز است.

بعد از این ویدئو، افراد مختلف به روش‌های متفاوت هدیه‌ای برای او واریز می‌کنند تا قایق جدیدی برایش خریده شود. ویدئوهای جدید نشان می‌داد که گویا کمپینی به اسم حال خوب درست شده که علاوه‌بر هدایای احمدآقا، نذوراتی را در جزیره هرمز هم توزیع کرده است. یک روز یک نانوایی جزیره نان رایگان می‌پختند، چند روز هم میوه رایگان توزیع شده است.مجموعا ۵۲میلیون تومان نذورات برای مرد شهر تهیه و توزیع شده است

اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
1
چقدر قشنگ حرف می زنه. چقدر دلنشین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
1
0
توی ویدئو می گه صیاد هرمزی؟ هرمز کجا هست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
0
1
میرزا آقا ، آقا کنار و محرومینی مثل اینها، باریچه دست سیاسیون هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
0
0
دمت گرم . غیرتت برقرار
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین