پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۰۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶
ما نه به شما رای دادیم و نه اعتقادی به مدیریت امثال تو داشتیم، اما بدلیل منافع ملی کارشکنی هم نکردیم و برای کشورمان و توسعه و سربلندی اش کار کردیم و تلاش نمودیم. سوال اینجاست که چه بلایی عملکرد تو و تیم مدیریتی ات روی کشور آورد آقای روحانی. برای درک عمق فاجعه، به همراه خانواده ات کلیپ آقا کنار از هرمز را ببین و مطمئن باش، در آینده‌ای نه چندان دور، باید پاسخگو به این فرد و خانواده اش و همچنین میلیون‌ها نفر مثل او در بارگاه عدل الهی باشی.
شعار سال: اگر جای این مرد بودی چه جوابی برای خانواده ات داشتی آقای روحانی؟‌ای کاش این سوال را از تک تک اعضای کابینه ات می‌پرسیدی؟ مسلمانی و مسلما به معاد اعتقاد داری، می‌دانی با زندگی مردم چه کردی؟

می‌دانی چه بلایی روی زندگی نسل‌های آینده آورده ای؟ می‌دانی سو مدیریت مسلمت چه‌ها که با کشور نکرده؟ می‌دانی یا نه؟ تو که خودت خوب می‌دانستی عرضه اداره یک سازمان ساده را نداشتی، چرا مسئولیت به این سنگینی را پذیرفتی؟ آن‌ها پیشنهاد کردند، تو چرا قبول کردی؟ حالا جوابگوی خدایت باش مرد. جوابگوی حق الناسی به بزرگی ۸۴ میلیون انسان بر گردنت باش.

دادگاه عدل الهی شنوای صحبت‌های تو هم خواهد بود. اما ذره‌ای را جابجا نخواهد کرد. می‌دانستیم که عاقبت کار را گند می‌زنی، اما عمق فاجعه را پیش بینی نکرده بودیم. متاسفیم، واقعا از حضور هشت ساله ات متاسفیم.

تعداد بازدید : 17

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
0
0
زیر خط فقر تو نان و پنیری خورده ای؟

کودکت را دست خالی سوی دکتر برده ای؟

زیر خط فقر در سرما شبی خوابیده ای؟

دست پینه بسته یک کارگر را دیده ای؟

زیر خط فقر از درماندگی خندیده ای؟

با شکست عزت نفست، مدام جنگیده ای؟

زیر خط فقر در سطل زباله گشته ای؟

با خجالت و نداری سوی خانه رفته ای؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین