پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۵۰۸
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
در حاشیه سفر رئیسی به چهارمحال بختیاری، مادر پیری جلوی خودروی رئیس جمهور را می‌گیرد و نامه اش را به او می‌رساند. ورای ترتیبات امنیتی این نوع برخورد‌ها که مسلما رعایت شده است، مسئولیت رئیس جمهور در چنین شرایطی (دریافت مستقیم نامه) بیشتر خواهد بود. حتما حتما، اخبار مرتبط این خبر را در ذیل همین خبر در پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ملاحظه کنید.

شعار سال: پیر‌ها فقط از نظر سنی، بزرگ نیستند. بعضا حرف‌هایی می‌زنند و رفتار‌هایی بخرج می‌دهند که انسان را یک شبه مجبور به بزرگ شدن می‌کنند. حتی یک لحظه برخوردشان می‌تواند پیر انسان را در بیاورد و انسان را پخته کند.

دوره روحانی بعید می‌دانیم خودش یا مدیران ارشد دولت او صدای آقا کنار جزیره هرمز را شنیده باشند. همان پیرمردی که خود رئیسی هم در دیدارش در هرمز او را ندید و صدایش را نشنید. امثال روحانی و دولت مردان او، میرزا آقا‌ها را می‌خواهند تا کمال استفاده سیاسی از این چهره‌ها را بعمل آورند. اما باور بفرمائید که این قشر از جامعه ما حتی حضورشان هم برکت دارد. رفع مشکلاتشان، لطف خداوند است در حق بنده اش. با نگاهی سیاسی، توصیه‌ای کاملا اخلاقی می‌کنیم که به هیچ وجه با این گروه بازی نکنید.

تعداد بازدید : 8
با گرفتن مستقیم نامه، وظیفه ات سنگین‌تر شد آقای رئیسی

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین