پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۵۶۷
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
استاندار اردبیل گفت: فاز اول کارخانه داروسازی امید فارمد پارسیان با اشتغال زایی۳۰۰ نفر در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.
شعار سال: اکبر بهنام جو در جریان بازدید از محل مجموعه داروسازی امید فارمد پارسیان اردبیل از افتتاح این فاز از کارخانه در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: فاز اول کارخانه داروسازی امید فارمد پارسیان به منظور تولید قطعات پلاستیکی برای شربت و بسته بندی و مواد اولیه انواع دارو‌های گیاهی و نیز گرفتن اسانس گیاهان دارویی طراحی شده است.

وی افزود: دستگاه‌های خط تولید تیوپ، انواع پماد و کرم‌های مختلف تا ۱۵ روز دیگر نصب می‌شود با پیشرفت فیزیکی بالای۹۰درصد با اشتغالزایی۳۰۰ نفر افتتاح می‌شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰۰نفر در مراکز آموزشی برای راه اندازی فاز اول آموزش می‌بینند و بیش از۸۰۰ نفر تا پایان امسال در فاز اول و دوم این مجموعه شاغل می‌شوند.
وی با بیان اینکه نزدیک ۳۵ هزارمتر مربع در این شهرک زیر بنا ساخته شده است، افزود: خوشبختانه کار فیزیکی سوله‌های اصلی تمام شده و عملیات اجرایی محوطه سازی نیز آغاز شده است و پیشرفت فیزیکی خوبی که دارد و عملیات کلنگ زنی بخش‌های دیگر در زیربنای ۸۰ هزار متر زیربنا به زودی کلنگ زنی می‌شود.

بهنام جو این مجموعه را ظرفیت بزرگی برای استان و کشاورزانی که در حوزه تولید گیاهان دارویی مشغول هستند بر شمرد و گفت: این کارخانه در نوع خود یک واحد صنایع تبدیلی است چرا که در زمینه تولید دارو‌های گیاهی کار خود را آغاز می‌کند و برای اولین بار در منطقه کارخانه‌ای با این وسعت و در چند فاز مختلف احداث می‌شود.

وی گفت: این مجموعه در نوع خود بزرگترین و بهترین کارخانه با برند opd فعالیت می‌کند و در فاز دوم نیز تحت لیسانس هلث اید انگلستان دارو‌های گیاهی و شیمایی و مایعات دارویی و همچنین کلیه ملزومات مورد نیاز دارویی را تولید خواهد کرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۹۵۹۵۶۳، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین