پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۶۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از راه‌اندازی شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشت محیط و حرفه‌ای و حوزه غذا و دارو در دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل خبر داد.

شعار سال: قدرت اخوان اکبری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: این شعبه قضایی در راستای ارتقا برنامه سلامت و ایمنی مواد غذایی، سلامت کاروکاهش اطاله دادرسی در محاکم قضایی با تسریع در رسیدگی به پرونده های متخلفان این حوزه راه اندازی شده است.

وی با اشاره به ارتباط و تاثیرسلامت مردم با نظارت و تامین سلامت امنیت غذایی و جلوگیری از تهدیدات مرتبط با سلامت مواد غذایی متذکر شد: بی شک ایجاد این شعبه در ارتقا بهداشت محیط و امنیت غذایی و دارویی در استان تاثیرگذار خواهد بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: در این خصوص مقرر شده روند بازرسی از مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی و همچنین کارخانجات و کارگاه های تحت پوشش با هماهنگی شعبه قضایی مربوطه تشدید و با متخلفان به شدت برخورد شود.

وی ایجاد این شعبه قضایی را در تسریع روند رسیدگی به پرونده های متخلفان معرفی شده موثر دانست و متذکر شد که راه اندازی این واحد قضایی با هماهنگی دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان صورت گرفته است.

اخوان اکبری با تقدیر از دادستاناردبیل در جهت صدور دستور ایجاد این شعبه ویژه تاکید کرد که با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان دادیار شعبه شش به عنوان دادیار ویژه رسیدگی به جرایم مربوط به بهداشت عمومی، محیط و حرفه ای تعیین شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 19 خرداد 97، کد مطلب: 4316213: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
یعنی تا الان تو این استان قزرگ همچین شعبه ای رو نداشتیم؟ پس مسئولین های این حوزه رو کدوم نهادی انجام می داد؟
ا.ف75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
پس تا حالا اگر مشکلی در این زمینه مهم داشتند به کدوم مرجع شکایتشون رو می بردند؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین