پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۰۰۲
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۷
اخیراً فیلم و تصاویر غیراخلاقی منتسب به یک عضو شورا توسط افراد ناشناس در فضای مجازی منتشر گردید، که تاکنون اصالت آن تایید یا رد نشده است.

  شعار سال: پیرو انتشار خبری مبنی‌بر دستگیری یکی‌از اعضای قدیمی شورای اسلامی در تعدادی‌ از رسانه‌های مجازی استان به اتهام هتک آبرو و خدشه‌دار کردن حیثیت از طریق اجیر کردن یک زن، وی در گفتگو با خمام‌نیوز خبر دستگیری خود را تکذیب کرد.
 
این‌عضو شورا با بیان اینکه پیرو شکایت یکی‌از اعضای جوان شورا به دادگاه مراجعه نموده، یادآور شد: پس‌از تفهیم اتهام و قید قرار قبولی کفالت، رسیدگی پرونده به برگزاری جلسات دادگاه منوط شده است.
 
 اخیراً فیلم و تصاویر غیراخلاقی منتسب به یک عضو شورا توسط افراد ناشناس در فضای مجازی منتشر گردید، که تاکنون اصالت آن تایید یا رد نشده و ضمن ایجاد برخی حواشی، گمانه‌زنی‌ها درخصوص رد صلاحیت برخی‌از افراد را از سوی هیات نظارت را پررنگ‌ نموده است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری دیار میرزا  ، تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1400، کدخبر: 617308، www.diyarmirza.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین