پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۵
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
دهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو با حضور 496 شرکت های خارجی از 20 کشور جهان که اروپایی ها حدود نیمی از آنها را تشکیل می دهند، روز دوشنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

شعار سال: حسین اسفهبدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی این نمایشگاه را افتتاح کردند.

در این نمایشگاه به وسعت 35 هزار و 800 متر مربع، تولیدات داخلی و خارجی در زمینه قطعات یدکی خودروهای سواری و سنگین، ماشین آلات تولید قطعات، مجموعه تزئینی خودرو، خدمات کارگاهی و لوازم کارگاهی خودرو، خدمات فنی مهندسی خودرو، محصولات پاک کننده خودرو و نیز خدمات پس از فروش به نمایش درآمده است.

414 شرکت ایرانی به همراه 496 شرکت خارجی از 20 کشور آلمان، کره جنوبی، اتریش، تایلند، اسپانیا، ژاپن، مالت، امارات متحده عربی، ترکیه، انگلیس، چین، ایتالیا، بنگلادش، بلژیک، تایوان، هند، استرالیا، دانمارک، هلند و فرانسه در این نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش ایرنا، سال گذشته 974 هزار دستگاه انواع خودرو سواری در کشور تولید شد که نسبت به عملکرد 625 هزار دستگاه خودرو تولیدی در سال 92 رشد 56 درصدی داشت.

وزارت صنعت، معدن و تجارت برای امسال تولید یک میلیون و 235 هزار دستگاه خودرو را هدف گذاری کرده است که در دوره هفت ماهه امسال تولید انواع خودرو داخلی به رقم 548 هزار و 461 دستگاه رسید.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری ايرنا، تاریخ انتشار: 25 آبان 1394، کد مطلب: 81840788 (4990589):www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین