پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵
شهردار سابق یاسوج به رخدادهای مربوط به خرید کارخانه سنگ شکن و آسفالت توسط شهرداری یاسوج واکنش نشان داد.

شعارسال: پس از انتشار گزارش مشروح جلسه شورای شهر برای خرید کارخانه سنگ شکن و آسفالت محمد بهرامی  گفت: همین الان گزارش خرید کارخانه سنگ شکن و آسفالت را خواندم و با دیدن مبلغ قیمت گذاری شده شوکه شدم.

بهرامی با یادآوری دوران تدی‌گری شهرداری توسط خود بیان کرد: زمانی که شهردار یاسوج بودم با رایزنی‌های فراوان توانستیم مجوز ساخت و راه اندازی کارخانه سنگ شکن و آسفالت برای شهرداری یاسوج در محل دوپشته دشت روم دریافت کنیم.

وی اضافه کرد: فاصله آن منطقه با دلی بجک بسیار نزدیک‌تر بود اما متاسفانه عمر مدیریتی من کفاف نداد که اقدامات لازم صورت گیرد.

شهردار سابق یاسوج ضمن تاکید بر اینکه خرید این کارخانه با این قیمت اصلا توجیه اقتصادی ندارد یادآور شد: با رقمی که من مطالعه کردم این رقم اصلا قابل دفاع نیست و بهتر بود اعضای محترم شورای شهر صلاح مردم را در نظر می‌گرفتند چرا که این پول متعلق به مردم است.

محمد بهرامی افزود: اگر شهرداری یاسوج اصرار به خرید کارخانه در محل دلی بجک دارد می‌تواندبراحتی و رایگان از منابع طبیعی زمین دریافت کند و یا هم با قیمت بسیار نازل خرید زمین را انجام دهد و بعد از آن با توجه به اینکه تجهیزات داخل ایران تولید می‌شود می‌توانند با اقساط بلند مدت تجهیزات را خریداری کنند تا فشار مالی روی دوش شهرداری نباشد چرا که با خرید کارخانه از مناقصه گر شهرداری مجبور است که پول را یکجا پرداخت کند و یا هم بهترین املاک شهرداری را به برنده واگذار کند.

بهرامی به اعتبارات دولتی اشاره کرد و اذعان داشت: شهرداری می‌تواند از اعتبارات دولتی متمرکز در سازمان شهرداری‌ها استفاده کند و هیچ بهره‌ای هم نپردازد.

وی با اشاره به اینکه چنانچه خود شهرداری اقدام کند بسیار با صرفه خواهد بود عنوان کرد: حتی اگر زمین خریداری کند و با توجه به اینکه میانگین همه خرید دستگاه‌ها و تجهیزات حدود یک میلیارد تومان است باز هم حدود ۵۰ درصد به سود شهرداری خواهد بود.

شهردار سایق یاسوج با بیان اینکه نرخ اعلام شده هیچگونه تناسبی با قیمت واقعی ندارد گفت: ماکزیمم احداث این کارخانه همراه با زمین دو میلیارد تومان است و حتی در این صورت شهرداری کارخانه را همانطور که نیاز است احداث می‌کند.

محمد بهرامی ادعا کرد: هیچ لزومی ندارد این کارخانه را با این قیمت گزاف خریداری شود چرا که همه این پول‌ها از مردم اخذ می‌شود و از اعضای محترم شورا تقاضا دارم در این باره تجدید نظر کنند تا حق مردم ضایع نشود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت کبنا، تاریخ انتشار: 4آبان1395، کدخبر: 207158: www.kebnanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
0
ورای اینکه چه کسی حق دارد یا ندارد. نقد بین رقبا آنهم با رویکردی غلو گونه طبیعی است دیگر.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین