پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۹۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۴
دومین شهردار زن استان گلستان چهارشنبه با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری گلستان در شهر نوکنده از توابع شهرستان بندرگز معارفه شد.
شعار سال: با انتخاب اعضای شورای اسلامی نوکنده، نرگس منوچهری به عنوان شهردار این شهر انتخاب و عصر چهارشنبه با حضور طیبه خلیلی مدیرکل امور شهری استانداری گلستان معارفه شد.

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری گلستان در این مراسم گفت: حضور بانوان در مدیریت‌های اجرایی فرصت مناسبی برای رشد و بالندگی توانایی این قشر است.
 
دومین شهردار زن گلستان در شهر نوکنده معارفه شد
 
طیبه خلیلی گفت: دولت تدبیر و امید از آغاز فعالیت تاکنون زمینه بهره‌مندی از زنان توانمند را فراهم کرده و از آنان در مناصب گوناگون استفاده کرده است.

سال ۹۶ با انتخاب شورای شهر مراوه تپه، گلالک بیگی‌زاده به عنوان نخستین شهردار زن گلستان مشغول به کار شده بود.

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری گلستان از زنان و دختران همه اقوام ساکن گلستان خواست با رشد علمی و نمایش توانمندی و شایستگی خود از فرصت فراهم شده در دولت تدبیر و امید برای تصدی مدیریت‌ها استفاده کنند.

خلیلی افزود: بانوان ۵۰ درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند که اگر از توانمندی آنان بیشتر استفاده شود، شتاب حرکت جمهوری اسلامی به سوی توسعه و برخورداری و فاصله گرفتن از محرومیت‌ها بیشتر می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، کدخبر: ۸۴۳۱۲۴۰۵، www.irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
0
0
شهردار زن گلستانی باید خودش رو طوری نشون بده که راه باز کن زن های دیگر باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین