پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۰۶۱
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
وزیر دفاع در پیامی انتصاب امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده» را به عنوان فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) را به وی تبریک گفت.

شعار سال:به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر سرتیپ حاتمی طی پیامی نوشت: انتصاب شایسته جنابعالی در مسئولیت خطیر فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که حکایت از لیاقت، تعهد، تخصص و تجارب ارزنده در سنگرهای مختلف دفاع از میهن عزیز اسلامی است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
 
وی تصریح کرد: انشاالله با توکل به عنایات خداوند متعال  و رهنمودها و تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا در این مسئولیت حساس و راهبردی نیز همچون گذشته منشأ خدمات شایسته و ارزنده‌ای در حفظ و حراست از حدود و ثغور ایران اسلامی و هم افزایی و ایجاد تحولی شگرف برای ارتقاء قدرت دفاع نفوذناپذیر از آسمان مقدس ایران اسلامی و تقویت هرچه بیشتر شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور باشید.
 
وزیر دفاع با بیان اینکه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز آماده است همچون گذشته با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های صنعت دفاعی، تلاش مجدانه‌ای را در تقویت قدرت پدافند هوایی کشور مبذول دارد، افزود: توفیقات جنابعالی را از درگاه پروردگار متعال مسئلت می‌نمایم.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار:  9اردیبهشت 1400، کدخبر: ، www.irna.ir،84313241

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین