پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۳۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
مدیر یک شرکت دانش بنیان گفت: تولید سیستم ایمپلنت دندانی به کمک یک شرکت دانش بنیان برای اولین بار درکشور انجام شد.

شعار سال:حسین رمضان پور مدیر پروژه یک شرکت مهندسی و تولیدی دانش بنیان ، گفت: این شرکت دانش بنیان با هدف خدمت به صنعت سلامت کشور فعالیت خود را در زمینه تولید، تامین تجهیزات و مواد دندانپزشکی آغاز کرد. طی سه دهه تلاش مستمر، با سرمایه گذاری در بخش منابع انسانی متخصص، ارج نهادن به تحقیق و توسعه و ارتباط با مراکز دانشگاهی محصولات متعددی را در سایه مدیریت علمی به جامعه دندانپزشکی ارائه کرد.
 
او ادامه داد: به دلیل دقت بالای ساخت این نوع ایمپلنت ها و تکنولوژی بالایی که در تولید آن استفاده و هم به جهت دانش بالای طراحی، طرح ارزشمندی تلقی می شود. بازاریابی خاص این محصول نیز می بایست بطور تخصصی با کمک دندانپزشکان متخصص صورت پذیرد.
 
رمضان پور افزود: انتخاب این شرکت دانش بنیان به عنوان واحد نمونه صنعتی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، به عنوان اولین شرکت دانش بنیان صنعتی در حوزه دندانپزشکی توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری احراز صلاحیت شده است. استقبال گسترده از محصولات تولیدی شرکت در بالاترین سطح کیفی و قیمت رقابتی در سطح کشور و منطقه، نتیجه رویکرد تعامل موثر و مستمر با جامعه مخاطب مبنی بر کسب بازخورد مشتری و تامین نیاز بوده است.
 
مدیر پروژه سیستم ایمپلنت دندان ادامه داد: این شرکت دانش بنیان علمی دندانپزشکی کشور جهت خلق و تقویت فرهنگ صنفی، با حضور در معتبرترین رویداد‌های دندانپزشکی جهان IDS آلمان و AEEDC امارات، ضمن کسب اعتبارات ارزنده بین المللی، موفق به اخذ عنوان صادرکننده نمونه از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شد.
 
او بیان کرد: این شرکت دانش بنیان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان تجهیزات دندانپزشکی منطقه، با هدف کسب سهم بازار جهانی، در سال ۲۰۱۶ شرکت Polaris GmbH را با صد درصد مالکیت در آلمان تاسیس کرد تا از فرصت‌های ممتاز این شعبه اروپائی، در انتقال دانش و تکنولوژی به روز جهان، ارتقا فناوری تولید، تسهیل در تامین مواد و قطعات اولیه و همچنین توسعه صادرات بهره‌مند شود.
 
رمضان پور گفت: این شرکت طرح فاخر ملی (تولید گروه محصولات ایمپلنت دندان) را در سال ۱۳۹۴ آغازکرده و با تکیه بر جوانان فرهیخته و نخبگان دانشگاه‌های مطرح کشور و انتقال تکنولوژی از شرکت‌های شاخص جهان، دانش تولید این محصول را بومی سازی کرده است.
 
او افزود: با بهره مندی از تجهیزات فوق پیشرفته و به روز جهان، مواد اولیه و مصرفی درجه یک اروپا، تامین امکانات زیربنایی و تاسیسات تخصصی، پیاده سازی استاندارد‌های فنی و سیستمی بین المللی در سایه همکاری موثر با دانشگاه‌های مطرح کشور و آزمایشگاه‌های مرجع خارجی و داخلی، این طرح ارزشمند حوزه صنعت سلامت را در سال جهش تولید به بهره برداری رساند.
 
رمضانی با اشاره به تولید سیستم ایمپلنت دندانی اظهار کرد: با رونمایی از این محصول جدید، سبد کالایی شرکت که شامل طیف وسیعی از گروه‌های کالایی تجهیزات و مواد حوزه دندانپزشکی و پروتز‌های دندانی بوده، ارتقاء یافته و شرکت را به چشم انداز اصلی خود مبنی بر تامین حداکثری نیاز کالایی و تکنولوژی جامعه دندانپزشکی کشور نزدیک کرده است.
 
او بیان کرد: میانگین مصرف ایمپلنت های دندانی در کشور بالغ بر یک میلیون واحد در سال است که این میزان توسط واردات با میزان ارزبری حدود ۱۰۰ میلیون دلار تامین می‌شود. با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از این طرح کلان ملی، بستر تولید ۲۰۰ هزار ایمپلنت دندانی ایجاد شده است.
 
او با اشاره به برخورداری این گروه محصولات از کیفیت شاخص جهانی، که دریافت سفارشات خرید از کلینیک های دندانپزشکی کشور آلمان است، بیان کرد: از اهداف بالای این شرکت، نهادینه سازی طرح درمان ایمپلنت دندانی با عرضه کالا به قیمت مناسب برای عموم مردم است. کاهش هزینه های درمان دندان از دست رفته با تعهد بر تامین مستمر نیاز کامل کشور در دستور کار این شرکت قرار دارد.
 
مدیر پروژه این محصول دانش بنیان با اشاره به کیفیت آن گفت: سیستم ایمپلنت دندانی کلیه تست های فنی، ارزیابی بیولوژیکی، تست‌های حیوانی و ارزیابی بالینی را در آزمایشگاه های مرجع سوئیس و دانشگاه های برتر کشور از جمله صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر و علوم پزشکی تهران با موفقیت گذرانده شده است. این شرکت دانش بنیان آماده تامین حداکثری نیاز کشور و صادرات این گروه محصولات با کیفیت ممتاز در سطح برترین برند‌های جهان و با قیمت مناسب است.
 
به گفته مدیر پروژه این شرکت دانش بنیان، تولید سیستم ایمپلنت دندانی در این شرکت سالانه ۱۰۰ میلیون یورو در سال ارز آوری داشته و کشور‌هایی مانند آلمان، مجارستان، ترکیه، لبنان، پاکستان افغانستان عراق، آذربایجان اعلام آمادگی کرده اند که تولید انبوه این محصول به ۴۰ هزار عدد درسال رسیده است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1400، کدخبر:7673504 ، www.yjc.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
دندان پزشکی در ایران به هیچ عنوان نمیتونه به اون حد اعلای خودش در زمینه خدمات برسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین