پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۸۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
محمد رضایی علت شکایت خود از ابراهیم رئیسی را اینگونه بیان کرد. دوسال قبل در جریان سفر ریاست قوه قضائیه به استان کردستان طی نامه‌ای رسمی از یک سلسله فساد ثبتی قضایی ازجمله جعل اسناد زمین‌های تعاونی مسکن دادگستری و صدور حکم در برخی شعب دادگاه‌های استان براساس صورتجلسات جعلی در حمایت از این شبکه فساد وزمین خواری اقدام کرده اند. تا با این حیله از افشای دست داشتن برخی صاحب منصبان فعلی دستگاه قضایی که زمانی در آن منطقه خدمت کرده بودند. جلوگیری شود.

شعار سال:شکایت بازرس مجمع نمایندگان ادوار مجلس از ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در دادسرای ویژه روحانیت ثبت شد.

محمد محمد رضایی بازرس مجمع نمایندگان ادوار که در روز عید توسط قاضی کشیک دادسرای بیجار همواره درباره فعالیت گروهی در دادگستری که وی آنهارا مافیای ثبتی قضایی  می خواند.
 
محمد رضایی علت شکایت خود از ابراهیم رئیسی را اینگونه بیان کرد.دوسال قبل در جریان سفر ریاست قوه قضائیه به استان کردستان طی نامه ای رسمی از یک سلسله فساد ثبتی قضایی ازجمله جعل اسناد زمینهای تعاونی مسکن دادگستری و صدور حکم در برخی شعب دادگاههای استان براساس صورتجلسات جعلی در حمایت از این شبکه فساد وزمین خواری اقدام کرده اند. تا با این حیله از افشای دست داشتن برخی صاحب منصبان فعلی دستگاه قضایی که زمانی در آن منطقه خدمت کرده بودند. جلوگیری شود.

محمد رضایی  افزود، این باند برای سرپوش گذاشتن بر ماجرا حتی به تخریب سرپناه یک خانواده بی سرپرست و معلول که سالها قبل از سند سازی برای این اراضی  در آنجا سکنی گزیده بودند. دست زدند. در حالیکه طبق اعلام سازمان مسکن وشهرسازی تمامی این اراضی دولتی بوده که این خانواده  یک قطعه از زمینهای آنجا را از شخصی خریداری و تحت تصرف داشتند و قتی متوجه دولتی بودن اراضی می شوند. از طریق مجلس از دهه هشتاد دنبال تملک قانونی توسط مسکن و شهرسازی بودند.که سوابق آن موجود است.

در هرصورت بدلیل نفوذ بالای این شبکه در ساختار قضایی کشور نه تنها نامه اینجانب به عنوان آقای رئیسی هم اثر گذار نبود .بلکه  این باند باطرح شکایاتی مدیریت شده با خرج  جاعل اصلی اراضی تعاونی مسکن دادگستری و همکاری  بزهکارانی که از قبل مستنداتی از آنان در صفحات مجازی نشر داده بودم . پرونده ای را در دادسرای بیجار به جریان می اندازند. با وجود آنکه یکی از شکات مقیم کرج هستند. اما شکایتش را در حوزه قضایی بیجار ثبت می کنند. که دلالت بر هماهنگی آنان دارد.

در حالیکه اصل این پرونده به تهران شعبه اول بازپرسی ناحیه ۲۳ ارجاع و در تاریخ ۹۹/۱۲/۱۸ ابلاغیه برای من صادر شده بود. وقبل از عزیمتم به شهر زادگاهم . همزمان در دادسرای بیجار طبق گفته پلیس سه فقره حکم جلب برای من صادر می شود.که من آنرا ترور قضایی نامیدم.

این نماینده ادوار گفت: اتفاقات رخ داده و نقض حقوق شهروندی اینجانب به علت بازداشت غیرقانونی، بازداشت قانونگذار  وروزنامه نگار یک مملکت در روزعید به علت نگارش اخبار در تاریخ قضایی  عقب مانده ترین کشورها سابقه ندارد.

خسارات وارده مادی و معنوی از جمله درگیرشدن با بیماری کرونا و بحران روحی وارده به خانواده ام در آستانه عید را ناشی از قصور و سومدیریت شخص آقای رئیسی و پوچی شعارها وسند امنیت قضایی ایشان می دانم. جالب آنکه قضات متخلف در ماجرا به بهانه آنکه در مطالب و مصاحبه ها مورد نقد و متهم به سواستفاده از موقعیت کرده ام .با استفاده از مو قعیت شغلی اعلام جرم وپرونده جدیدی برایم باز کرده اند. که نشانه هرج و مرج قضایی در استان کردستان است.استانی که نرخ فساد آن بالاتراز میانگین کشوری است. اما دادگستری آن در پی انتقام از افشاگران فساد و رسانه و تصویه حساب شخصی هستند
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران  ، تاریخ انتشار:14 اردیبهشت 1400، کدخبر: ، www.didbaniran.ir،106948

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
تاريخ نشون داده كه اين موضعات هيچ وت به نتيجه نميرسه و خيلي هنر كنه تهش بار رسانه اي داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
به سختی می‌توان قبول کرد که این پرونده نتیجه‌ای داشته باشه یا رسیدگی بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین