پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۵۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۳
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس از انتقال و استقرار ۱۵ دفتر حمل و نقل باربری در میدان میوه و تره‌بار این شهرستان خبر داد.

شعار سال: احمد ملایی نسب با اشاره به امکانات رفاهی مناسب در میدان تره‌بار اظهار کرد: میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهرداری بندرعباس دارای امکاناتی مانند بانک، فروشگاه مواد غذایی، مسجد، باسکول، استراحت رانندگان، سردخانه، بسته‌بندی و کارتن‌سازی، خیمه‌دوزی، سیستم اطفاء حریق پیشرفته، فضای گسترده و دسترسی آسان با توجه به سیستم حمل و نقل شهری و غیره است.

وی افزود: دفاتر حمل و نقلی میدان قدیم میوه و تره‌بار فضای نامناسبی داشت و باعث تشدید ترافیک در ورودی شهر می‌شد و علاوه بر آن، دسترسی مناسبی برای مراجعه‌کنندگان نداشت و کاهش خدمات باربری و حمل و نقل را به دنبال داشت.

این مقام مسئول با اشاره به مزایای راه‌اندازی دفاتر حمل و نقل در محل میدان میوه و تره‌بار، بیان کرد: کمک به کاهش بار ترافیک، استقبال بیشتر شهروندان و دسترسی بهتر و آسان کشاورزان به شرکت‌های وابسته باربری و غیره، جزو مهمترین مزایای راه‌اندازی این دفاتر است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه دفاتر حمل‌ونقل باربری از خردادماه سال جاری در میدان میوه و تره‌بار شهرداری شروع به فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: این دفاتر از طریق مزایده عمومی به  شرکت‌کنندگان واگذار شده است.

وی اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های همیشگی کشاورزان و انبارداران محصولات کشاورزی، انتخاب شرکت حمل و نقل مناسب است که توان انجام بسته‌بندی صحیح و نگهداری انواع محصولات کشاورزی در زمان جابجایی حمل بار را داشته باشد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شرکت‌های استقرار یافته باید ضمانت ارسال و تحویل کالا را در بهترین شرایط ممکن داشته باشند، گفت: این شرکت‌ها می‌توانند با تحویل به موقع و سالم محصولات موجب کاهش هزینه شوند.

اضافه می‌شود، دفاتر حمل و نقل در ضلع شرقی میدان جدید میوه تره بار شهرداری بندرعباس واقع شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۷۳۰۴۷، www.ilna.news.ir.

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
0
0
شهرداري بندر عباس هم مقدار زيادي زندگي خوب و با كيفيت به شهروندان خودش بدهكاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
میدان تره‌بار هم دارای دفتر حمل‌ و نقل جدید شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین