پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۹۰۴
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: مالک شرکت هفت‌تپه با دو پرونده فساد اقتصادی در مظان اتهام است که هر دو به صورت ویژه توسط دادستان تهران در حال پیگیری هستند.
شعار سال : حجت‌الاسلام صادق مرادی امروز در دیدار با شورای اندیشه‌ورز بسیج رسانه خوزستان اظهار کرد: مالک شرکت هفت‌تپه دو پرونده با دو اتهام فساد اقتصادی در قوه قضاییه در حال پیگیری دارد و وی با دو موضوع در مظان اتهام است که هر دو به صورت ویژه در شعبه منتخب تهران پیگیری می‌شوند.

وی افزود: اتهام اسدبیگی مالک شرکت هفت‌تپه نخست در خصوص فساد ارزی است که وی ارز دولتی جهت واردات کالای اساسی دریافت کرده، ولی بدون وارد کردن حتی یک قلم جنس آن مبلغ را به ریال تبدیل کرده است و پرونده دوم درخصوص واگذاری شرکت هفت‌تپه به وی و نحوه واگذاری بوده که رسیدگی به این اتهام در شعبه ویژه دادسرای تهران در جریان است.

رئیس کل دادگستری خوزستان بیان کرد: آن چه که رئیس قوه قضائیه به دادگستری استان خوزستان تکلیف کرده جلوگیری از رونق افتادن و کاهش تولید شرکت کشت و صنعت هفت‌تپه است که دادگستری خوزستان با قرار دادن این موضوع به عنوان خط قرمز خود با همیاری کارگران تاکنون خلل خاصی در فعالیت شرکت صورت نگرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: مسئول رسیدگی به پرونده واگذاری شرکت هفت‌تپه، به جهت اهمیت موضوع و حساسیت آن توسط رییس قوه قضاییه، آقای منتظری دادستان کل کشور هستند که آخرین مراحل پرونده این است که نخست پرونده به هیئت داوری دولت رجوع داده شد که حکم به صحت واگذاری دادند، ولی با رجوع پرونده به قوه قضاییه حکم به ابطال واگذاری و بازگردادن شرکت به مدیریت دولتی صادر شد که با اعتراض دولت همراه شد.

حجت‌الاسلام مرادی در پاسخ به این سوال که آیا دادگستری در خصوص تاخیر در ابلاغ حکم خلع ید تحت فشار است اظهار کرد: رسیدگی به این دو پرونده اسدبیگی به صورت ویژه در دادسرای تهران در جریان است و در خصوص احقاق حق ملت، دادگستری اندکی تعلل یا اغماض ندارد و حال آنکه برخی بخواهند به این قوه در جهت ایجاد خلل در پرونده یا ابلاغ حکم خلع ید قدم بردارند، کاری بی‌معنی و بی‌فایده است.
کد خبر ۶۰۰۲۱۹

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۰۰۲۱۹، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین