پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۱۰۸
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
دکتر محمد عباسی، مدیر و سیاستمدار معتدل و عمل گرایی ایرانی، ساعاتی پیش در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. از ویژگی‌های عباسی، فعالیت در دو قوه مجریه و مقننه بوده و تجربه فعالیت در حوزه دیپلماسی خارجی (مشاور)، تعاون (وزیر)، ورزش و امور جوانان (وزیر)، امور حمایتی و اقتصادی در بنیاد مستضعفان (میر ارشد) و. دارا می‌باشد.

شعار سال: عملکرد ممتاز محمد عباسی در مدیریت های اجرایی نظیر وزارت تعاون و وزارت ورزش و امور جوانان، از وی مدیری با پشتوانه عملکردی قابل اعتماد در اذهان عمومی ساخته است.


در زمان تصدی وزارت ورزش محمد عباسی عرصه ورزش ایران شاهد رویدادهای مهمی بود که باعث شد از او به عنوان موفق‌ترین وزیر ورزش جمهوری اسلامی ایران یاد شود. تدوین برنامه جامع ورزش و جوانان اقدام راهبردی این زمان بود. توسعه زیر ساخت‌های ورزشی که در انتهای دولت دهم به بیش از دوبرابر زیر ساخت‌های تاریخ ورزش کشور تا ابتدای دولت نهم رسید. حضور قدرتمند کاروان ورزشی ایران در المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن که با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا ،۵ نقره و ۳ برنز) با اندازه مدال های سه دوره المپیک در سیدنی، آتن و چین ردیف ورزشی ایران را از رتبه ۵۱ جهانی به ردیف ۱۷ رساند و در پارا المپیک با کسب ۲۴ مدال (۱۰ طلا، ۷ نقره و ۷ برنز) ردیف یازده جهانی را کسب کردند.

تعداد بازدید : 4

 

اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین