پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
با گذشت19 ماه از قطعی خطوط تلفن ثابت شهرک واحدهای صنعتی بندرعباس تاکنون هیچ اقدامی از سوی مسولان برای رافع این مشکل انجام نشده که این امر گلایه ساکنان این شهرک را بهمراه داشته است.
شعارسال: یکی از ساکنان شهرک صنعتی بندرعباس با اشاره قطعی خطوط تلفن ثابت در شهرک صنعتی بندرعباس گفت: بیش از 19 ماه از زمان قطعی تلفن این منطقه از بندرعباس می گذرد که برای حل مشکل به مخابرات سرخون مراجعه کردیم ؛ متولیان امر علت قطعی خطوط تلفن را جاده سازی و تردد ماشین های راه سازی دانستند که این امر باعث قطعی 50 خط تلفن شهرک شده بود.

ویبا بیان اینکه با پیگیری ها ساکنان متوجه شدیم 70 خط تلفن واحد صنعتی در شهرک های دیگر نیز قطع شده است، اظهار کرد:مسئله خط تلفن برای شهرک صنعتی بسیار مهم است و با قطعی آن مشکلات ارتباطی بسیاری را برای صنعت گران بوحود آورده است.

این فعال صنعتی بندرعباس با بیان اینکه وعده های چند روزه مدیر کل مخابرات برای بازسازی خطوط تلفن،ماهها به درازا کشیده است، تصریح کرد:با گذشت در حال حاضر 19 ماه از قطعی تلفن شهرک صنعتی می گذرد و در این مدت شاهد کاغذ بازی مدیران بوده ایم.

وی ادامه داد:ناگذیر شخصا سراغ رئیس مخابرات رفتم و با تهدید خواستار رسیدگی به قطعی خطوط تلفن شدم که مشکل به پیماکار مخابرات ارجاء داده شد.

این فعال صنعتی با بیان اینکه پیمانکار به دلیل طلب 90میلیونی خود از مخابرات حاضر به انجام کار نشد، تصریح کرد:بی توجهی مسولان مخابرات باعث شد این موضوع را از طریق استاندار پیگیر شوم تا شاید از این طریق مشکل 18ماهه فعالان شهرک های صنعتی رفع شود.

وی با اشاره به اینکه برای انجام امور اینترنتی و ارسال فکس باید مسافت 35 کیلومتری را طی کنیم،ادامه داد: در نتیجه بی توجهی متولیان امر این مساله را از طریق رسانه ها پیگیر شدیم که با کج دهانی مدیران مخابرات همراه بود.

این شهروند بندرعباسی گفت: مدتی بعد از این اتفاقات مدیر مخابرات بندرعباس عوض شد و امید می رفت با تغییر مدیریتی مشکل شهرک های صنعتی نیز حل شود.

وی با اشاره به سرقت کابل تلفن شهرک صنعتی افزود:مدیر جدید مخابرات قول مساعد برای حل قطعی تلفن در طی چند روز داد که وعده های این شخص نیز با جابجایی مدیر فراموش شد.

فعال صنعتی بندرعباس اظهار کرد: در نامه خود به استاندار هرمزگان نوشتم؛آقای استاندار اگر من از نزدیکان و آشنایان جناب عالی بودم و 19 ماه تلفن نداشتم ظرف 18 ساعت که هیچ، ظرف 8 ساعت زیرنامه را امضاء می کردید که من تلفن بدهند ولی متاسفانه پسرخاله تون نیستم در صورتی که ما تولید کنندگان و اشتغالزایان واحد های صنعتی غارت شده هستیم.

وی خاطرنشان کرد: واحد تولیدی ما 5 خط تلفن دارد که ماهانه مبلغی را بابت آبنماه پرداخت می کنیم در حالی که تاکنون هیچ اقدام قابل تاملی را مشاهده نکرده ایم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 13 بهمن 1394، کدخبر: 633283 ، www.dana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
انقدر حقوق صنعتگران ضایع شده که شنیدن این خبر ها دیگه مارو متعجب نمیکنه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
استانداران خیلی از شهر ها به تازگی به مردم بی اهمیتی میکنند امیدوارم هرچی زودتر به این بی مسئولتی ها رسیدگی بشه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
استان هرمزگان و همه استان های جنوبی کشور در معرض انواع مشکلات اقتصادی شدید قرار دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین