پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: فرآیند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از سه ماه قبل در کشور آغاز شده، اما فضای کشور را بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری انتخاباتی نکردیم.

شعارسال: علی پورعلی مطلق در کارگاه آموزشی انتخابات ویژه فرمانداران و بخشداران استان سیستان و بلوچستان در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: فرآیند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از سه ماه قبل در کشور آغاز شده، اما فضای کشور را بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری انتخاباتی نکردیم.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: فرآیند مقدماتی انتخابات پیش رو عملاً آغاز شده و فرمانداران و بخشداران هم موظف هستند از امروز آماده اجرای این امر مهم باشند و برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات تلاش کنند.

پورعلی مطلق افزود: قانون‌مداری و امانت‌داری اولویت فرمانداران و بخشداران در انتخابات پیش رو است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش بی‌وقفه عوامل اجرایی انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی، شاهد انتخاباتی بی‌حاشیه و بدون تخلف بودیم.

پورعلی مطلق گفت: دولت یازدهم انتخابات مجلس را طوری برگزار کرد که بی‌نظیرترین شاخص‌ها را نسبت به 33 انتخابات گذشته داشت؛ بطوریکه برخلاف گذشته که در هر انتخابات حداقل 13، 14 نفر کشته می‌شدند، در این انتخابات هیچ تلفاتی نداشتیم.

وی تصریح کرد: عملرکرد فرمانداران و بخشداران در انتخابات مجلس اخیر به نحوی بود که قوم یا طایفه‌ای احساس نکرد بخشدار یا فرماندار به طرف کسی گرایش پیدا کرده و کسی کشته نشد.

مدیرکل انتخابات وزرات کشور اظهار داشت: در طول برگزاری انتخابات دوره‌های قبل در 163 حوزه کشور حداقل دوازده حوزه انتخابات ابطال می‌شد، اما با همت، درایت و قانون‌مداری عوامل اجرایی در این دولت در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی یک حوزه ابطال نداشتیم که این نشان دهندهعملکرد خوب و قانونمند فرمانداران است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 6 آبان 1395، کدمطلب: 1223366 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
0
باشود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین