پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۸۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
حاج محمدی، رییس سازمان زندان‌ها در دومین روز سفر به استان اصفهان اظهار داشت: شغل زندانبانی صرفا نگهداری و نگهبانی از زندانی نیست بلکه ما باید ضمن گفتگو با زندانی، مسائل و مشکلات او را هم بفهمیم و گره‌ای ازمشکلات آنان باز کنیم.
شعار سال: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور؛ حاج محمدی در دومین روز سفر به استان اصفهان، با حضور در منزل تعدادی از کارکنان، با خانواده آنان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با قدردانی از تلاش و زحمات کارکنان، شغل زندانبانی را سخت و‌  پرمشقت دانست و اظهار امیدواری کرد با ایمان هرچه بیشتر به خداوند متعال در رسیدن به اهداف بلند زندانبانی تلاش کنیم.

وی در این دیدار‌ها خطاب به فرزندان این خانواده‌ها گفت: قدر پدر و مادر را باید بدانید و من خیلی خوشحال هستم که در مجموعه زندان‌های کشور فرزندان کارکنان، فرزندانی باهوش، بااستعداد، با تربیت و دارای تحصیلات خوب تربیت شده اند.

حاج محمدی در ادامه این دیدار‌ها در گفتگو با کارکنان هم اظهار داشت: شغل زندانبانی صرفا نگهداری و نگهبانی از زندانی نیست بلکه ما باید ضمن گفتگو با زندانی، مسائل و مشکلات او را هم بفهمیم و گره‌ای ازمشکلات آنان با کنیم.

در این دیدار‌ها ضیائی فرد مدیرکل زندان‌های استان نیز در طی سخنان کوتاهی طرح بازدیدو سرکشی ازخانواده‌های پرسنل را یکی از نکات مهم و بارز بیان کرد و از اجرای این حرکت که موجب امید، نشاط وتقویت روحیه کارکنان می‌شود قدردانی کرد.

خاطر نشان می‌سازد کارکنان زندان‌های استان نیز در این دیدار‌ها از تلاش‌ها و مساعدت و پیگیری ریاست سازمان زندان‌ها پیرامون اجرای قانون تسری تشکر و قدردانی کردند.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار:  ۲ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۸۰۵۲۴، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
واقعا هم خود زندان یک محیط استرس زا و پر از آسیب هست حالا اگه زندانبانم بدرفتار باشه که دیگه افتضاحه چون زندانبان نباید با زندانی مثل مجرم عمل کنه مثل یک انشان عادی باید رفتار کنه چون اون هر جرمی مرتکب شده باشه قانون در موردش اجرا خواهد شد به زندانبان ربطی نداره جرمش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین