پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۲۶۳
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴
از آنجاکه باقری در سال‌های اخیر نشان داده به‌خوبی حواشی را مدیریت کرده و به بازیکنان اجازه ورود به مسائل تنش‌زا را نمی‌دهد تصمیم بر این شد که وی در این چهار بازی کنار تیم‌ملی باشد تا درصورت لزوم وارد عمل شود.

شعار سال:دیروز سایت باشگاه پرسپولیس در خبری اعلام کرد با پیشنهاد رسمی ازسوی فدراسیون فوتبال و موافقت مدیریت باشگاه پرسپولیس و با هماهنگی کادرفنی، کریم باقری برای مدتی کوتاه در اردوی تیم‌ملی فوتبال کشورمان حضور پیدا می‌کند تا در راه صعود به جام‌جهانی درکنار دراگان اسکوچیچ فعالیت کند.
 
باقری پیش از این نیز به‌خاطر نقش مهمش در موفقیت‌های پرسپولیس گزینه حضور در تیم‌ملی بود اما درنهایت بین دو تیم، ادامه حضور در پرسپولیس را انتخاب کرد و حالا قرار است موقتا در چهار بازی حساس تیم‌ملی در بحرین، ملی‌پوشان را همراهی کند.
 
سوال اینجاست که با توجه به حضور مربیانی فنی مثل هاشمیان، چرا برای این چند بازی سراغ کریم باقری رفته‌اند. نگاهی به صحبت‌های عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال که با باقری در این خصوص جلسه داشته تا حدی پاسخ این سوال را می‌دهد: «باقری از سرمایه‌های فوتبال ایران است و قرار شده در این چهار بازی علاوه‌بر حضور در کادرفنی، موضوعات مدیریتی را نیز برعهده داشته باشد تا تیم‌‌ملی بدون دغدغه از این مرحله سربلند بیرون بیاید. همه امکانات برای حضور پرقدرت تیم‌‌ملی در بازی‌های بحرین فراهم شده است و هیچ عاملی نمی‌تواند تمرکز تیم‌‌ملی را برای صعود برهم بزند.»
 
ظاهرا پیش‌بینی شده با توجه به مسابقات حساس با عراق و بحرین و سابقه تیم‌های عربی در بروز جنگ روانی و از همه مهم‌تر برگزاری مسابقات در بحرین با توجه به حاشیه‌هایی که در بازی رفت ایران و بحرین رقم خورد، احتمال بروز حاشیه‌های دوباره در جریان مسابقات وجود دارد و از آنجاکه باقری در سال‌های اخیر نشان داده به‌خوبی حواشی را مدیریت کرده و به بازیکنان اجازه ورود به مسائل تنش‌زا را نمی‌دهد تصمیم بر این شد که وی در این چهار بازی کنار تیم‌ملی باشد تا درصورت لزوم وارد عمل شود.


تیم‌ملی کشورمان 13خرداد مقابل هنگ‌کنگ، روز 17خرداد برابر بحرین، 21خرداد مقابل کامبوج و درنهایت سه‌شنبه 25خردادماه با عراق در گروه سوم رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی بازی خواهد کرد و بعد از اتمام این چهار مسابقه، کریم باقری به‌همراه محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری از اردوی تیم‌ملی به تمرینات پرسپولیس بازمی‌گردد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه فرهیختگان  ، تاریخ انتشار: 5 خرداد 1400، کدخبر: 55115، www.farhikhtegandaily.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین