پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
در پی تصویب طرح نامگذاری خیابانی در تهران به نام مرحوم "اکبر ترکان" توسط شورای شهر تهران، خانواده آن مرحوم در نامه‌ای خطاب به محسن هاشمی رئیس شورای شهر، خواستار عدم اجرای این طرح شدند.
شعار سال: در پی تصویب طرح نامگذاری خیابانی در تهران به نام مرحوم "مهندس اکبر ترکان" توسط شورای شهر تهران، خانواده آن مرحوم در نامه‌ای خطاب به محسن هاشمی رئیس شورای شهر، خواستار عدم اجرای این طرح شدند.

متن نامه خانواده "ترکان" بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس محسن هاشمی

ریاست محترم شورای شهر تهران

باسلام و احترام

ضمن تشکر از حسن نظر اعضای محترم شورا در تصویب طرح نامگذاری خیابانی در شهر تهران به نام مرحوم "مهندس اکبر ترکان"، با عنایت به روحیه فردی آن مرحوم در پرهیز از خودستایی و هرگونه تعلق اسمی در طول مدت خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی و به منظور ترویج اخلاق و فرهنگ خدمت صادقانه، لطفا دستور فرمائید از اجرای این مصوبه خودداری گردد.

با سپاس
خانواده مرحوم اکبر ترکان
۱۴۰۰/۳/۳

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۰۳۹۰۵، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
0
0
آفرین به شرف و شیر پاک خوردتون حداقل اینطوری کمی با مردم همدردی می کنید ممنوینم ازتون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین