پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۴۹
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹
تروریست‌ های جیش‌الفتح در مناطق غرب حلب حملاتی را از عصر روز جمعه آغاز کردند که با اقدام به موقع ارتش سوریه این حمله ناکام ماند.

شعارسال: به نقل از المصدر، تروریست‌های جیش‌الفتح در مناطق غرب حلب حملاتی را از عصر روز جمعه آغاز کردند که با اقدام به موقع ارتش سوریه این حمله ناکام ماند و تروریست‌ها پس از متحمل شدن خسارات سنگین مجبور به عقب نشینی شدند.

علاوه بر این ارتش سوریه در مناطق شمالی حلب نیز کنترل مناطق مسکونی را در دست دارد اما تروریست‌های جیش‌الفتح ادعا کرده‌اند که این منطقه به اشغال آنان در آمده است.

طبق گزارش المصدر تنها بخش اشغال شده به وسیله تروریست‌های جیش‌الفتح منطقه دهیات‌ الاسد بوده است.

در مجموع طی بیست و چهار ساعت گذشته شش حمله انتحاری به مواضع ارتش سوریه گزارش شده است که یکی از آنها اقدامی از سوی تروریست‌های فتح‌الشام بوده است.

گزارش‌ها حاکی است که ارتش سوریه در منطقه دهیات الاسد نیز به تقویت مواضع خود پرداخته و حتی برخی گزارش‌ها خبر از بازپس‌گیری این منطقه از اشغال تروریست‌ها می دهند.

در مناطق شرقی حلب نیز تروریست‌های داعش حملاتی را آغاز کردند که ارتش سوریه موفق یه خنثی کردن این عملیات شد.

تعداد زیادی از خودروها و تجهیزات زرهی داعش نیز به وسیله نیرو‌های ارتش سوریه منهدم شدند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 8آبان1395، کدخبر: 238187: www.mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین