پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۴۴۷۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
بانک مرکزی در دوره ریاست همتی از ابتدای مرداد ۱۳۹۷ تا پایان آذر ۱۳۹۹ بیش از ۱۸۷ هزار میلیارد تومان پایه پولی را اضافه کرده است. این در حالی است که در دوره حدودا ۵ ساله سیف از ابتدای دولت یازدهم تا مرداد ۱۳۹۷ بیش از ۱۲۴ هزار میلیارد تومان بر پایه پولی افزوده شده بود. تقریبا در دوره همتی ۵۰ درصد بیشتر از دوره سیف پول تورم‌زا در اقتصاد کشور چاپ شده است.
شعار سال: بانک مرکزی در دوره ریاست همتی از ابتدای مرداد ۱۳۹۷ تا پایان آذر ۱۳۹۹ بیش از ۱۸۷ هزار میلیارد تومان پایه پولی را اضافه کرده است.

این در حالی است که در دوره حدودا ۵ ساله سیف از ابتدای دولت یازدهم تا مرداد ۱۳۹۷ بیش از ۱۲۴ هزار میلیارد تومان بر پایه پولی افزوده شده بود. تقریبا در دوره همتی ۵۰ درصد بیشتر از دوره سیف پول تورم‌زا در اقتصاد کشور چاپ شده است.
 
 
 
 
 
 
شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نود اقتصادی، تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۱۳۸۹۸۶، www.۹۰eghtesadi.com
اخبار مرتبط
برچسب ها: بانک مرکزی ، تورم زا ، پول ، چاپ
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
0
0
ای بابا جفتشون یکین مثلا حالا سیف چی کار کرد و دوره سیف چی بود تورم نبود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین