پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۲۹۸
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
زهرا شیخی رئیس ستاد امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی درخصوص برخی اخبار مبنی بر دیدار آقایان قاضی‌زاده و رئیسی با یکدیگر، گفت: من هم شنیده‌ام که ایشان دیداری با آقای رئیسی داشتند، اما اطلاعی از جزئیات آن ندارم.

شعار سال:نشست خبری زهرا شیخی رئیس ستاد امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 عصر امروز برگزار شد.
 
زهرا شیخی مبارکه تنها رئیس ستاد زن در میان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، هم‌اکنون نماینده مردم اصفهان و ورزنه در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان نیز هست.
 
شیخی در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: آقای قاضی‌زاده هاشمی به عنوان جوان‌ترین کاندیداست که دارای برنامه است و به‌برنامه‌هایش اشراف دارد و توجه ویژه‌ای به حضور و جوانان و زنان توجه دارد. امیدوارم که زنان کشور ما در ساختارهایی که تعیین‌کننده است، نقش‌آفرین باشند.
 
وی افزود: بانوان کشور فقط من نیستم، زنانی که در خانه هستند و بسیار عزیزند و کارشان هم بسیار سخت است، باید مورد توجه قرار بگیرند. هم‌چنین زنان آسیب‌دیده‌ای داریم که وارد بحران‌هایی همچون طلاق، حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی شده‌اند. دخترانی داریم که می‌خواهند زنان آینده کشور باشند، باید برای همه‌ی این عزیزان برنامه داشت.
 
رئیس ستاد انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص سیاست خارجی اظهار داشت: در ابتدای امر آسیب‌ها شناسایی و برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است؛ برنامه‌های ایشان روی سایت موجود است و به راحتی قابلیت دسترسی دارد.
 
شیخی تصریح کرد: در چند سال اخیر به‌دلیل تحریم دچار مشکل شدیم. در ساختار داخل موانعی وجود دارد که نمی‌گذارد باور به داخل شکل بگیرد. جدای از این، ما نیاز به روابط درست و تعریف‌شده با همسایگان و کسانی که ثابت شده‌اند، داریم.
 
شیخی در ادامه در پاسخ به سوالی درخصوص مستند انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی گفت: دعای مادر دعای عاقبت به‌خیری است حضور دکتر قاضی‌زاده برای تقویت آرمان‌های انقلاب اسلامی است؛ همه کسانی که در انتخابات حضور دارند انسان‌های بزرگواری هستند. نقش خانواده در مستند پررنگ شده و اینکه آقای قاضی‌زاده رئیس‌جمهور نشود، دلیل بر عاقبت به‌خیر نشدن او نیست دعای مادران پشتوانه اصلی همه ماست و رأی نیاوردن آقای قاضی‌زاده خدشه‌ای به او وارد نمی‌کند.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا آقایان قاضی‌زاده و رئیسی با یکدیگر دیدار داشته‌اند، تصریح کرد: آقای دکتر حفاظت کلام بسیاری دارند من شنیده‌ام که ایشان دیداری با آقای رئیسی داشتند اما اطلاعی از جزئیات آن ندارم در خصوص اینکه آیا در دولت آینده مسئولیتی خواهد گرفت، بنده اطلاعی ندارم و از خودشان باید پرسید.
 
رئیس ستاد انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به سوال دیگری عنوان کرد: ما در جبهه انقلاب، خانم‌های بسیاری داریم که حرف برای گفتن دارند آنچه که بارها و بارها از ایشان شنیدم این است که شایستگی مهم است و در این‌رابطه بین زن و مردم تفاوتی قائل نیستند؛ حتی اگر تمام کابینه را زنان تشکیل بدهند.
 
شیخی در ادامه در پاسخ به سوالی گفت: آقای قاضی‌زاده انسان بسیار بزرگواری است و به‌دنبال شهرت نیست؛ آمده تا تحقق گام دوم انقلاب بر روی زمین نماند سیاست‌های مهمی هنوز زمین مانده و عملیاتی نشده است جوان‌ترها باید وارد عرصه بشوند و تا وقتی که تغییر ساختار صورت نگیرد، این اقدام صورت نمی‌گیرد اگر ایشان انتخاب نشوند، برنامه‌هایشان را به منتخب و فرد مورد اعتماد مردم قرار می‌دهد.
 
وی همچنین گفت: اگر ما تصمیم بگیریم که آقای دکتر بماند، می‌ماند. اگر مردم نخواهند، اصراری بر مردم نیست و این را نظرسنجی‌ها مشخص خواهند کرد.


رئیس ستاد انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: ما پزشکان مسائل را با نگاه سلامت‌محور می‌بینیم؛ آقای دکتر نیز به‌دنبال سلامت جامعه است و سلامت هم ابعاد مختلفی دارد. انسانی سالم است که در آب و هوای سالم زندگی کند. اگر استرس‌های مختلف داشته باشد، نمی‌تواند به خوبی زندگی کند.
 
شیخی ادامه داد: موضوع معیشت سلامت انسان‌ها و روان‌ها آن‌ها را به‌هم ریخته است. دردهایی در جامعه داریم که دوای آن با مسکّن امکان‌‌پذیر نیست و نیاز به جراحی دارد.
 
وی تصریح کرد: بحث فرهنگ ایثار و شهادت، بحثی است که سال‌ها شنیدیم اما نگرانی که بنده به‌عنوان یک فرزندِ شهید دارم این است که آیا آن‌چه نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت توسط مسئولان گفته می‌شود با آن‌چه خانواده‌های شهدا می‌گویند، یکی است. فرهنگ ایثار و شهادت وقتی می‌تواند جامه عمل بپوشاند که فرزندان این سرزمین بیایند و خودشان را نشان بدهند.
 
رئیس ستاد انتخاباتی قاضی‌زاده گفت: آنچه از خانواده‌های شهدا نشان داده بود سهمیه و... بود که در حق خانواده‌های شهدا ظلم شد. آن‌چه که شنیده‌اید و دیده‌اید، جفا به فرهنگ ایثار و شهادت بوده، امیدوارم مسئولان از خواب بیدار شوند و دیگر ظلم نکنند. آن‌ها باید پاسخگوی شهدا و خانواده‌هایشان بودند. اگر درک کرده بودند، فساد نمی‌کردند.
 
شیخی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری بیان داشت: نمایندگان مجلس دو وظیفه قانون‌گذاری و نظارتی دارند آقای قاضی‌زاده هاشمی به‌دلیل سابقه در مجلس، پرونده دقیقی برای مسائل دارند.
 
شیخی درخصوص مذاکرات وین نیز گفت: نکاتی که در مورد برجام وجود دارد، نکات ساده‌ای نیست بحث‌های گفتمانی دقیقی را می‌طلبید؛ آن‌چه که مهم است صلاح و مصلحت مردم ایران است.
 
وی هم‌چنین اظهار داشت: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور آینده باید به این موضوع توجه داشته باشد دولت آینده باید موضوع را به‌گونه‌ای رقم بزند که منافع ملی و عزت ملی حفظ بشود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار:12 خرداد 1400، کدخبر:621107 ، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین