پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۶۸۴
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۲
پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت درگذشت دکتر بهزاد قره یاضی را در مطلب زیر می‌خوانید.

شعار سال: پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت درگذشت دکتر بهزاد قره یاضی

انالله و انا الیه راجعون

در فراق یک عضو ممتاز و برجسته سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

جامعه  علمی کشور در غم از دست دادن جناب آقای دکتر بهزاد قره یاضی به سوگ نشست؛ اندیشمندی که عمر گرانمایه خود را صرف توسعه و اعتلای کشاورزی این مرز و بوم نمود و دست آوردهای ارزشمند علمی بسیاری به یادگار گذاشت.

زنده یاد دکتر قره یاضی، پیشکسوت علوم بیوتکنولوژی کشاورزی به عنوان عضو ممتاز و برجسته سازمان نظام مهندسی کشاورزی، خدمات ارزشمندی به بخش کشاورزی ارایه و شاگردان بی شماری را تربیت کرد.

با نهایت تأثر ضایعه درگذشت آن عزیز را به خانواده محترم، جامعه کشاورزی و اعضای سازمان نظام مهندسی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان گرانقدر و بستگان صبر و شکیبایی مسألت داریم.

رئیس و اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از مزرعه سبز

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین