پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۲۶۱
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه هئیت دولت در کنایه‌ای به ادعای سعید جلیلی گفت: در دولت دوازدهم ترامپ وقتی از برجام خارج شد، اجازه ندادیم در هیچ مجمع جهانی موفق شود. بعضی‌ها می‌گویند موفقیت اخلاقی که به درد نمی‌خورد ما پول می‌خواهیم، این بود؟ ما در انقلاب بعد از چهل سال به این نقطه رسیده ایم که اخلاق به درد نمی‌خورد و فقط پول به درد می‌خورد؟

شعار سال:روحانی گفت: در دولت دوازدهم ترامپ وقتی از برجام خارج شد، اجازه ندادیم در هیچ مجمع جهانی موفق شود.
 
سعید جلیلی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، روز گذشته در مناظره انتخابات گفت: تیری شلیک می کنید به هر جا اصابت کرد می گویید همانجا هدف بوده است، می گویید فلان توافق را کردیم تا تحریم ها برداشته شود اما وقتی تحریم ها دو برابر شد، می گویید جام اخلاق را بردیم. اگر تصمیم ها به موقع گرفته نشود، کشور معطل یکی دو تصمیم شود و چند شغله بین مسئولان رواج داشته باشد، کارها پیش نمی رود. اگر فرهنگ سیاسی اصلاح شود خیلی امور به راحتی شکل می گیرد، اما اگر این فرهنگ اشتباه به نسل بعد رفت، شرایط بدتر می شود.
 
برهمین اساس، امروز حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه هئیت دولت در کنایه ای به ادعای سعید جلیلی گفت: در دولت دوازدهم ترامپ وقتی از برجام خارج شد، اجازه ندادیم در هیچ مجمع جهانی موفق شود. بعضی ها می گویند موفقیت اخلاقی که به درد نمی خورد ما پول می خواهیم، این بود؟ ما در انقلاب بعد از چهل سال به این نقطه رسیده ایم که اخلاق به درد نمی خورد و فقط پول به درد می خورد؟
 
وی ادامه داد: یک موفقیت بزرگ ما در سطح جهان اخلاقی بود، اما موفقیت سیاسی هم داشتیم. اجازه ندادیم آن‌ها در هیچ مجمع جهانی پیروز شوند. این‌ها را شکست دادیم. موفقیت حقوقی هم داشتیم، چرا دادگاه لاهه را نمی‌گویید؟ چرا موفقیت حقوقی حقوق‌دان‌های ما را نمی‌گویید؟ چرا موفقیت دیپلمات‌های ما را نمی‌گویید؟ مگر این‌ها ایرانی نیستند؟ این‌ها مگر انقلابی نیستند؟ فقط یک عده خاص انقلابی هستند؟ بقیه غریبه هستند، من دیگر نمی‌دانم از کجا آمده اند، از کدام کره آمده اند.
 
روحانی افزود: زحمت کشیده‌اند، تلاش کردند، تا به الآن به شخص من فحش زیاد دادند،  عیب ندارد باز هم بگویند. من استثنا هستم، این همه وزرا، معاونین، مدیر کل‌ها و استانداران کار کردند، خدمت کردند، تلاش کردند.

تعداد بازدید : 1


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  خبرآنلاین، تاریخ انتشار:  19 خرداد1400، کدخبر: 1523557، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین