پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۳۴۶۴۱۹
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور بگونه‌ای است که نیاز به اقدامات فوری برای اصلاح امور اقتصادی داریم، گفت: دولت آینده نمی‌تواند دولت غیراقتصادی باشد.

شعار سال: عبدالناصر همتی که از طریق شبکه زاگرس با مردم کرمانشاه سخن می‌گفت، با تاکید بر اینکه باید جلوی اشتباهات گذشته را بگیریم، اظهار کرد: نیاز داریم ریل اقتصاد کشور را تغییر دهیم.
 
وی با بیان اینکه امروز فرصت اشتباه نداریم و باید اقتصاد بر سیاست حاکم شود، افزود: احساس کردم کاندیداهای دیگر این توان و بینش اقتصادی را ندارند که اقتصاد ایران را از این مسیر غلط برگردانند، لذا وارد عرصه انتخابات شدم.
 
همتی با بیان اینکه امروز معیشت مردم دچار مشکل جدی شده، عنوان کرد: افزایش تورم موجب شده سفره بخش اعظمی از جامعه کوچک شود و باید قدرت خرید را به مردم بازگردانیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های جدی در ۱۵ اولویت دارم که عمدتا اقتصادی است، گفت: رشد اقتصادی، کنترل تورم، کاهش بیکاری، اصلاح معیشت مردم و افزایش رفاه جامعه از اولویت‌های برنامه‌هایم است.
 
وی با بیان اینکه باید موانع رشد اقتصادی را برداریم، گفت: در کشور ما امکانات و منابع گسترده‌ای وجود دارد که با استفاده بهینه از آنها می‌توان شاهد جهشی در توسعه کشور باشیم.
 
همتی همچنین با تاکید بر بهبود فضای کسب و کار، عنوان کرد: دولت باید بسترسازی کرده و زیرساخت‌ها را آماده کند. دولت نباید در اقتصاد دخالت کرده و قیمت‌گذاری دستوری داشته باشد.


این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری همچنین با بیان اینکه باید انزوای خارجی را از بین ببریم، گفت: تحریم‌های ظالمانه درآمدهای دولت را تحت تاثیر قرار داده و روابط اقتصادی و بانکی ما را مختل کرده است.
 
وی با بیان اینکه با تقابل به جایی نمی رسیم، گفت: معیشت مردم با تداوم تحریم و تقابل و انزوا بهبود نمی‌یابد.
 
همتی در ادامه با بیان اینکه سرمایه اجتماعی سنگ زیربنای توسعه است، گفت: سرمایه اجتماعی در کشور ما لطمه خورده و باید ترمیم شود.
 
وی به نقش زنان و جوانان در توسعه کشور هم اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌هایم این است که ۵۰ درصد کابینه‌ام در اختیار زنان و جوانان باشد.
 
همتی همچنین با بیان اینکه باید به همه اقوام احترام بگذاریم، عنوان کرد: قدرت ملی ایران در همراهی و وحدت و یکپارچگی همه قومیت‌ها است.
 
وی در ادامه با بیان اینکه شرکت مردم در انتخابات بسیار مهم است، گفت: رقابت من با قهر با صندوق رای است و اگر شاهد حضور گسترده مردم باشیم، رقیبی ندارم، زیرا مردم اثبات کرده‌اند که هیچگاه تصمیم اشتباه نمی گیرند.
 
همتی با دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات، گفت: با حضور شما می‌تواند روزهای خوبی در انتظار ایران باشد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار: 21 خرداد 1400، کدخبر: 535379، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین