پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۱۲۰
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۷
رئیس فدراسیون فوتبال پاسخ روشنی به ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران نداد. وی با شانه خالی کردن از پاسخ دادن به این سوال گفت: امید بی‌نهایت دارم که در این مسیر، خداوند همه ما را همراهی کند. همه باید باعث و بانی خوشحالی مردم عزیزی شویم که روز‌های سختی را سپری می‌کنند. امیدوارم در روز‌های واپسین این دولت و در ادامه، دولت بعدی، توجه ویژه‌ای به فوتبال شود. باید فوتبال را تجاری کنیم. تفاوت این فدراسیون با فدراسیون‌های گذشته اقتصادی شدن آن خواهد بود.

شعار سال: رئیس فدراسیون فوتبال پاسخ روشنی به ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران نداد.
 
شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال درباره اتمام قرارداد دراگان اسکوچیچ و احتمال ادامه همکاری با این سرمربی گفت: ان‌شاءالله باید جلوتر برویم. فکر می‌کنم زمان کافی برای تصمیم‌گیری وجود دارد. قرارداد اسکوچیچ تمام شده است. هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بالاترین مرجع تصمیم گیری است و باید این موضوع بررسی شود. جا دارد از برادران خوبم تشکر کنم. باید برنامه ریزی کنیم.
 
وی در ادامه و با شانه خالی کردن از پاسخ دادن به این سوال گفت: امید بی‌نهایت دارم که در این مسیر، خداوند همه ما را همراهی کند. همه باید باعث و بانی خوشحالی مردم عزیزی شویم که روزهای سختی را سپری می‌کنند. امیدوارم در روزهای واپسین این دولت و در ادامه، دولت بعدی، توجه ویژه‌ای به فوتبال شود. باید فوتبال را تجاری کنیم. تفاوت این فدراسیون با فدراسیون‌های گذشته اقتصادی شدن آن خواهد بود.
 
عزیزی خادم تاکید کرد: از شادمانی مردم خوشحال هستیم. باید این را بپذیریم که کار تمام نشده است.
 
 قبل از بازی ایران و عراق، شایعات زیادی درباره مذاکره فدراسیون فوتبال با برخی از گزینه‌ها برای سرمربیگری تیم ملی در ماه‌های آینده صورت گرفته که به نظر می‌رسد چندان خالی از اعتبار نیست.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: 26خرداد 1400، کدخبر:623287 ، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین