پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۳۴۲
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ناوشکن مین شکار شاهین برای اولین بار است که در صنعت دفاعی کشور ساخته‌شده است، گفت: این ناو ایرانی مأموریت پاک‌سازی مین‌هایی را دارد که ممکن است دشمن، آن‌ها را در دریا‌های تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران رها کرده باشد.
شعار سال: امیر حبیب‌الله سیاری با اشاره به الحاق ناو مین‌شکار «شاهین» به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: هم‌زمان با ناو شکن تمام ایرانی «دنا»، ناو مین شکار «شاهین» نیز به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران الحاق شد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه ناو شکن مین شکار شاهین برای اولین بار است که در صنعت دفاعی کشور ساخته شده است، تصریح کرد: این محصول دفاعی در اختیار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.
 
مأموریت ناو مین شکار «شاهین» پاک‌سازی دریا‌ها از مین‌ است

معاون هماهنگ کننده آجا: ناو مین شکار «شاهین»، مأموریت پاکسازی دریا‌های تحت حاکمیت ایران را دارد
سیاری با اشاره به مأموریت ناو مین شکار شاهین، اضافه کرد: این ناو ایرانی مأموریت پاک‌سازی مین‌هایی را دارد که ممکن است دشمن آن‌ها را در دریا‌های تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران رها کرده باشد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ساخت ناو مین شکار شاهین در کنار سایر محصولات دفاعی در صنعت دفاعی کشور اقدامی ارزشمند است، از همه عزیزانی که دست اندر کار بودند و ما را در این مسیر پر افتخار کمک کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از میزان، تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۳۲۶۳۹، www.mizan.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین