پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۳۳۴
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی رهبر عضو جامعه روحانیت مبارز، در رابطه با کابینه احتمالی رئیسی گفت: نگاه رئیسی در انتخاب کابینه باید فراجناحی باشد. ایشان باید کابینه ای کارآمد، کاردان و مجرب انتخاب کنند و دولتی کارآمد تشکیل بدهند.
شعار سال: حجت الاسلام و المسلمین «محمدتقی رهبر»، عضو جامعه روحانیت مبارز، در رابطه با کابینه احتمالی رئیسی و نحوه انتخاب افراد توسط رئیس جمهور منتخب اظهار کرد: ایشان باید کابینه‌ای کارآمد، کاردان و مجرب انتخاب کنند و دولتی کارآمد تشکیل بدهند. رییس جمهور نمی‌تواند به تنهایی کار کند و باید برای هر کدام از شاخه‌های صنعت، تجارت، خارجه، داخله، اقتصاد و معیشت دولتی قوی و کارامد با نیرو‌هایی مجرب و دلسوز انتخاب کند تا دولتی مستقل، تشکیل شود.

او افزود: امروز کشور دچار مشکلات اقتصادی و سیاسی بوده و با بیماری درگیر است؛ بیماری مسیر پزشکی را طی می‌کند و با جدیت بیشتر کرونا ریشه کن می‌شود، ولی مساله بیکاری و رکود تولید باید حل شود تا جوانان جذب شوند. آقای رییسی در زمانی که در دستگاه قضا بودند ۲۰۰۰ کارخانه تعطیل شده را راه اندازی کردند و مشخص است که دغدغه این کار‌ها را دارند. در مورد گرانی‌ها باید نظارتی بر تولید وجود داشته باشد این گرانی، بیکاری و بیماری جان مردم را به لب آورده است.

رهبر خاطرنشان کرد: دولت جدیدی بر سر کار آمده و باید شش ماهی به دولت مجال داد تا ببینیم برنامه‌ها چیست و چگونه کار‌ها را طراحی می‌کنند. چون ایشان انسانی پر تلاش و خوش سابقه‌ای هستند انشاالله موفق می‌شوند و عزت کشور را در رابطه با سیاست خارجی و کرامت کشور را در رابطه با مسائل داخلی، حفظ می‌کنند. کشور باید بر پای خود تکیه کند کشور ما قوی است و اگر خوب مدیریت شود امیدواری‌های زیادی وجود دارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید براینکه نگاه رئیسی در انتخاب کابینه باید فراجناحی باشد، تصریح کرد: اعتقاد من بر این است که باید از نیرو‌های کارآمد و شایسته در هر جناحی استفاده کنند همین سبب وحدت ملی می‌شود و به وحدت گروه‌ها می‌انجامد. اگر یک فرد کارآمد و فعال است و سوابق کاری خوبی داشته و مورد اعتماد جناح‌ها بود فعالیت کنند، چون کارامدی و عملکرد صحیح ملاک است تا بشود وحدت ملی را حفظ کنیم. اگر تلاش در این جهت باشد مناسب‌تر خواهد بود.

رهبر ادامه داد: اولین کار تشکیل کابینه‌ای قوی با وزرای کارآمد است، می‌توانند از وزرای قبلی و افراد کارآمد پیشین استفاده کنند حتما لازم نیست نیرو‌های جدید و بی تجربه بر سر کار باشند؛ در نامه حضرت علی به مالک اشتر آمده است که از نیرو‌های اهل تجربه استفاده کن. کسانی که صفر کیلومتر نباشند و باید نیرو‌هایی باشند که تجربه کرده اند و نقطه سیاهی بر پرونده آن‌ها نیست بنابراین می‌توان از هر جناحی استفاده کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۹۸۴۸۶، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین