پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۵۱۷
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
تفاهمنامه سه جانبه مرکز رشد واحد‌های فناور مشترک مابین شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، پارک علم و فناوری استان اردبیل و دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارساباد مغان امضا شد.

شعار سال:به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت در آیین امضای این تفاهمنامه با بیان این نکته که شرکت مغان در ریل اصلی خود قرار دارد، اظهار داشت: تمامی سعی و تلاش مجموعه همکاران این هست که این بنگاه اقتصادی روز به روز رو به رشد و توسعه رفته و به سمت درآمدزایی هر چه بیشتر حرکت کند. خوشبختانه با تمهیداتی که اتخاذ شده در واحدهای مختلف شرکت با افزایش راندمان به سوددهی رسیده ایم. وی با اشاره به این موضوع که متاسفانه در سالها و دهه های پیش زیرساخت های اصلی شرکت از بین رفته بود، در ادامه در خصوص اهمیت این تفاهمنامه چنین بیان کرد: این تفاهمنامه سه جانبه در راستای رسالت و فلسفه وجودی آن برای رشد علمی شرکت و کمک به امر اشتغال منعقد می گردد و موضوع آن راه اندازی مرکز رشد واحدهای فناور مشترک می باشد.
 
 مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با بیان اینکه شرکت مغان در زمینه کشاورزی، دامی و صنعتی تشنه سیستم نوین است، افزود: امضای اینگونه تفاهمنامه ها باید خروجی مثبت داشته و تاثیر مناسب خود را در حوزه های مختلف شرکت در زمینه زراعت، باغبانی، دامپروری و صنایع تکمیلی آن در منطقه مغان بگذارد و تحقیقات و مطالعات علمی با تلفیق همدیگر به افزایش هر چه بیشتر راندمان و بهبود کیفیت تولید بیانجامد.
 
قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با بیان اینکه فکر، نمایندگی می کند و دست نمایان می سازد، اظهار داشت: جهان از مدیریت سنتی در حال ورود به دانش و یافته های مدرن است. مدیریت ارتباطات به هم افزایی کمک کرده و در بکار بستن مدیریت تخصصی و صنعتی موثر است و رابطه بین دانشگاه و مراکز علمی و فناوری با مراکز تولید کشاورزی در این هم افزایی تاثیر بسیار مهمی دارد.
 
 رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت مغان با ذکر اینکه در جهان همه چیز به سمت دانش بنیان می رود، افزود: ما به دانشگاهیان بومی خود افتخار می کنیم و قدم به قدم به سمت استفاده هر چه بیشتر از علم و فناوری پیش می رویم و ما نیز باید آخرین یافته های علمی و فناوری را به سمت تولید منتقل کنیم. این شرکت کما فی السابق دروازه ای برای علم و یافته های نوین بشری بوده و خواهد بود. وی در پایان با تاکید بر هم افزایی مدیریت ارتباطات، چنین گفت: امید است این تفاهمنامه سه جانبه به یکی دیگر از عوامل رشد و تعالی شرکت تبدیل شده و با کار، تلاش و تولید هر چه بیشتر، شرکت مغان تبدیل به یک برند جهانی گردد.
 
 دکتر موسوی، مدیر پارک علم و فناوری استان اردبیل با تشکر ویژه از مدیرعامل و هیئت مدیره و با ذکر این امر که توانایی و پتانسیل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان فوق العاده زیاد است،گفت: کار کارشناسی ما با ارتباط با دانشگاه آزاد و مراکز علمی پیش می رود و گفتمان اقتصاد دانش بنیان، کار پارک علم و فناوری است. مسیر پارک فناوری بر پایه و محوریت کشاورزی است و انشاالله نتیجه کارهای ما منتج به اشتغال فارغ التحصیلان و رونق پایدار اقتصادی خواهد شد.
 
 دکتر پیل پایه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارساباد در این دیدار که با حضور دکتر اسلام محمدی بعنوان مسئول مرکز رشد واحدهای فناور مشترک برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با ذکر اینکه استارت مراکز علمی از دهه های قبل زده شده است، چنین اظهار کرد: متاسفانه منطقه ما برای سالها از وجود مراکز عالی علمی محروم بوده است، با این حال دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارساباد در میان 2750 دانشگاه موجود در کشور، خوشبختانه زیر 300 دانشگاه برتر کشور بوده و با وجود قرارگیری در نقطه صفر مرزی در ریکینگ بالاتری قرار دارد. وی افزود: ضرورت وجود پارک علم و فناوری بخاطر قطب کشاورزی بودن منطقه بوده و ما معتقدیم که ایده ها باید تجاری سازی شود.
 
 روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان
 
   

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری کشت و صنعت و دامپروری مغان  ، تاریخ انتشار:  7تیر 1400، کدخبر:5893 ،www.moghanind.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین