پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۱۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
داود بهادری گفت: بنا به اخبار دریافتی، به تازگی پلیس (شرطه) بنادر امارات از لنج‌های سنتی ایرانی که به آن منطقه ورود می‌کنند، چنانچه در حین بازرسی لباس‌های فرم نظامی و شبه نظامی را مشاهده کنند اقدام به ممانعت از ورود و توقیف شناور می‌کنند.
شعار سال: داود بهادری افزود: بنا به اخبار دریافتی، به تازگی پلیس (شرطه) بنادر امارات از لنج‌های سنتی ایرانی که به آن منطقه ورود می‌کنند، چنانچه در حین بازرسی لباس‌های فرم نظامی و شبه نظامی را مشاهده کنند اقدام به ممانعت از ورود و توقیف شناور می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دلایل این برنامه پلیس امارات مشخص نیست، اظهارداشت: همچنین خدمه شناورها، در زمان سفر به کشور امارات متحده عربی از به همراه داشتن کارت پایان خدمت و سایر کارت‌های عضویت در پایگاه‌های مقاومت بسیج بجد خودداری کنند.

رئیس اداره بندرودریانوردی گناوه از تعاونی لنجداران این شهرستان خواست نسبت به اطلاع رسانی به مالکان و خدمه شناور‌ها در این زمینه، به آنان توصیه کند از به همراه داشتن هر گونه البسه اشاره شده به هر نحو حتی به‌عنوان پارچه تنظیف پرهیز کنند.

بندر تجاری گناوه از بنادر فعال استان بوشهر است و شغل و معیشت عمده مردم این منطقه از طریق مراودت تجاری با کشور‌های همسایه خلیج فارس وابسته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۸۴۳۹۱۰۴۲، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
علت این تصمیم چه می تواند باشد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین