پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۲۳۶
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: دومین اسکله فلزی در حوضچه جزیره هنگام با هدف تفکیک مسیر ورودی و خروجی و جلوگیری از مدت زمان انتظار شناور و مسافر به ویژه در روزهای اوج حضور گردشگر و مسافر ساخته و در محل نصب شد.
شعار سال: علی رضا محمدی کرجی ران روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: با بهره‌برداری از این اسکله علاوه بر تفکیک مسیر ورود و خروج گردشگر و ارتقاء سطح ایمنی، مدت زمان انتظار به ویژه در روزهای اوج سفرکاهش می‌یابد.

وی، با بیان اینکه به منظور ارتقاء سطح ایمنی مسافران و گردشگران، سال گذشته یک فروند اسکله در حوضچه این جزیره نصب شد، ادامه داد: این اسکله از جنس بدنه فولاد دریایی به طول۲۰، عرض ۵ و آبخور سه متر با اعتبار پانزده و نیم میلیارد ریال، به دست متخصصان داخلی ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: جزیره هنگام به دلیل وجود زیبایی‌های چشم نواز نظیر دسته‌های دلفین که در آبهای نزدیک جزیره زندگی می‌کنند، سواحل زیبا (ساحل نقره ای) و بازارچه عرضه صنایع دستی و غذاهای دریایی همه ساله پذیرای گردشگران متعدد از اقصی نقاط کشور ودنیا است.

جزیره هنگام در ۲ کیلومتری جنوب شرقی قشم با نه کیلومتر طول و شش کیلومترعرض به دلیل برخورداری از شن‌های براق، ساحل مرجانی، وجود دسته های دلفین وبازاری محلی برپاشده با مصالح بومی منطقه که انواع غذاهای دریایی و صنایع دستی در آن عرضه می شود؛ همچنان رنگ و بویی سنت‌های کهن جزیره را حفظ کرده و این امر باعث شده همه ساله گردشگران زیادی هنگام را به عنوان یکی از مقاصد گردشگری خود انتخاب کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی می متالز، تاریخ انتشار: 5 بهمن 1399، کد خبر: 156117،  www.me-metals.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین