پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۶۱۲
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳
سخنگوی طالبان گفت: نمایندگی‌های دیپلماتیک خارجی در مزار شریف مطمئن باشند که ما با آن‌ها هیچ کاری نخواهیم داشت و امنیت آن‌ها را تامین می‌کنیم.
شعارسال:سخنگوی طالبان گفت: نمایندگی‌های دیپلماتیک خارجی در مزار شریف مطمئن باشند که ما با آن‌ها هیچ کاری نخواهیم داشت و امنیت آن‌ها را تامین می‌کنیم.

 ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان تاکید کرد: نمایندگی‌های دیپلماتیک خارجی در مزار شریف مطمئن باشند که ما با آن‌ها هیچ کاری نخواهیم داشت و امنیت آن‌ها را تامین می‌کنیم. هیچ مشکلی برای آن‌ها وجود نخواهد داشت.

سخنگوی طالبان در خصوص تامین امنیت نمایندگی‌های دیپلماتیک خارجی در مزار شریف و اینکه آیا طالبان کنترل مزار شریف را به دست خواهد گرفت؟ گفت: در خصوص اینکه مزار شریف در اختیار طالبان قرار بگیرد در حال حاضر نظری نمی‌دهم. اما در خصوص تامین امنیت سفارت‌ها، کنسولگری‌ها و دیپلمات‌های خارجی باید بگویم که مطمئن باشند، ما با آن‌ها هیچ کاری نخواهیم داشت و امنیت آن‌ها را تامین می‌کنیم. هیچ مشکلی برای آن‌ها وجود نخواهد داشت.
 
امنیت دیپلمات های خارجی در مزارشریف را تضمین می کنیم

وی افزود: ما با کشور‌هایی که در مزار شریف سفارت و کنسولگری دارند در ارتباط هستیم و به هم اعتماد داریم و مشکلی به وجود نخواهد آمد.

همچنین ذبیح الله مجاهد افزود: در صورت دریافت پیشنهاد برای مذاکرات بین افغانی در مسکو، طالبان آماده است آن را بررسی کند.

او گفت: پیشنهاد رسمی در این مورد هنوز دریافت نشده است. اگر پیشنهاد رسمی دریافت کنیم، آن را بررسی خواهیم کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار ۱۵ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۷۸۹۲۸، www. fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین