پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۴۵۰
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
یوسف رضاپور، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران می‌گوید: در فاصله کمتر از ۷۰ روز مانده به پایان سال آبی، امیدی به بارندگی‌های کافی نداریم.
شعار سال: یوسف رضاپور، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران می‌گوید: در فاصله کمتر از ۷۰ روز مانده به پایان سال آبی، امیدی به بارندگی‌های کافی نداریم.

روی دیگر این صحبت‌ها این است که تابستان بعدی خوفناک‌تر خواهد بود، رود‌هایی که خشک شده اند و مار‌های آبی جایشان را به مار‌های سمی داده اند، سد‌هایی که خشکیده اند و خالی از آب هستند.

یعنی بیرون کشیدن ته مانده میلیون‌ها سال ذخیره آبی سفره‌های زیرزمینی با عمیق‌تر شدن چاه‌ها، یعنی بیابانی‌تر شدن ایران، یعنی سفت‌تر شدن زمین و عدم جذب بارش‌ها به زیر زمین حتی در صورت بارندگی‌های احتمالی، یعنی اگر بارانی هم بیاید سیل خواهد شد، خاک را خواهد شست، یعنی فرسایش خاک و از بین رفتن پوشش گیاهی، یعنی گرسنگی دامها، انسانها... چه طرح برای این بحران‌های پیش رو در ایران وجود دارد؟ «هیچ»

این سناریو خیلی دور نیست همین الان هم داخل این وضعیت هستیم، اما اگر پاییز و زمستان باران نیاید، وضعیت بدتر هم خواهد شد.. خدایا بارانی برسان. مراجع چرا نماز باران نمی‌خوانند؟

تعداد بازدید : 1
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از رسانه مکتوبات
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین