پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۸۱۵
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
وضعیت وخیم بیماری و کمبود تخت بیمارستان در استان سیستان و بوچستان و آمارهای اشتباه از اوضاع این استان در ادامع ویدوئو گزارش از بیمارستان این استان را می‌بینیم؛
شعارسال: رئیس جمهور دیروز در جلسه هیئت دولت گفت که درباره سیستان وبلوچستان سیاه‌نمایی می‌شود و شاخص تخت بیمارستانی این استان متناسب و حتی بالاتر از میانگین رسمی کشوری است.

سیستان و بلوچستان به گواه همه آمار‌های رسمی در قعر جدول تعداد بیمارستان و شاخص تخت بیمارستانی در کشور است. دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر که گسترده تحت پوشش آن کل محدوده بلوچستان است، اعلام کرده؛ با بیش‌از یک میلیون و سیصد هزار نفر جمعیت تحت پوشش، شاخص تخت بیمارستانی‌اش ۰.۶ به ازای هزار نفر است درحالی شاخص متوسط و نرم کشوری ۱.۷ به ازای هر هزار نفر است.

در این گزارش با سرزدن به بیمارستان‌ها و در گفتگو با مدیران دانشگاه علوم پزشکی وضعیت وخیم بیمارستان‌ها و تخت‌های آن‌ها را روایت کردیم تا ببینیم آیا به قول رییس جمهور شاخص تخت بیمارستانی این استان متناسب با نرم کشوری است؟

تعداد بازدید : 1


شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۵۳۸۶۳۷، tasnimnews.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین