پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۲۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس، مجتبی محفوظی، نماینده آبادان سوالی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پرسید که علت ولنگاری بیش از حد و تبلیغ ناهنجاری‌های اجتماعی در شبکه نمایش خانگی چیست؟ که نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قانع شد.

  شعار سال: در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس، مجتبی محفوظی، نماینده آبادان سوالی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پرسید که علت ولنگاری بیش از حد و تبلیغ ناهنجاری های اجتماعی در شبکه نمایش خانگی چیست؟
 
بعد از توضیحات محفوظی و پاسخ های عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی گفت: نکاتی که درباره مسائل فرهنگی و آسیب های سریال های شبکه خانگی مطرح شد، به حق و به جا بود.
 
وی افزود: آقای محفوظی اعلام کرد که سوال را به رای نمی گذارد چون در این باره مسوولیت از وزارت فرهنگ گرفته شده و به صدا و سیما داده شده، انتظار می رود صدا وسیما توجهات جدی داشته باشد.
 

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران  ، تاریخ انتشار:  28 تیر  1400، کدخبر:112682 ، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
0
0
ای کاش بعضی از توضیحات گفته میشد که مردم هم قانع شوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین